Saturday, August 6, 2011

Cute...Kawaii...Sooomelllnya!!!

                 

Kawaii desu!!! tak tahu nak cakap macam mana lagi dah~ huhuhu yang bunny tu sah aku sayang nak makan. kalau yang chocolate tu just in one bite sebab tak sanggup tengok cake pop tu injured by me! hahahaha

            
cute sangat kan? tadi aku tunjuk dekat my youngest brother, aiman, dia tanya aku bila kita nak buat kek ni kaknie? -.-" akak mu ini tiada bakat nak buat kek sekiut ini aiman. its too cute to be eaten! tapi aku dah berazam nak juga try buat cake pop ni. mula-mula ingat mesti susah kan nak bake round shape cake. very pathetic la this girl! tolongla kesian dekat meknie sebab dah lama sangat duduk rumah otak pun dah berkarat sampai boleh berfikiran sesempit itu!


aku rasa sekarang kalau birthday party kita serve this cute little things kan mesti kiddo tu suka kan? birthday girl/boy pun mesti bangga sebab ada cake secomel neh. hahaha ok sudah la berangan cik meknie! kau ingat senang ke nak buat sebiji-sebiji. dah tu kalau yang datang tu dua tiga orang takpa la juga. mau dekat 20 orang macam mana? sekali ngap ja dah habis 5 batang cake pop neh! -__-"

tapi kan tapi kan....nak juga kek neh! tak kira aku nak juga try buat kek neh. biarla jadi bulat ka petak ka or even undefined shape aku nak juga buat. tapi sekarang masalahnya, pembantu aku tak cuti lagi. yang ada budak-budak penyebuk neh ja. tolong tengok dengan tolong bising dekat dapur. huh penat ja. semalam punya penat buat cookies pun baru hilang. na...aah...cepatan pulangnya! gue punya macem-macem idia untuk dibuat di rumah ini!!! please come home ASAP? hahahaha

sila KLIK sini untuk resepi secara gambaran yang jelas! adios cakes lover!

::credit pic to google::

No comments: