Monday, April 4, 2011

::mode::Honey & Clover Time!!!!

soo sorry guys who waiting for my dinner's pic. still not in uploading picture mode. ok la aku upload satu ja dulu. omputih kata appetizer. hahaha disebabkan kerja yang melambak-lambak aku tak start fokus on final exam study lagi. huhuhu tak suka tak suka ta suka!!!!

puas hati??

ok banyak benda jadi lately. malas. sangat malas dan sangat tak rajin nak ke kelas. yang pasti aku rajin sangat check inbox kat facebook aku. hahaha ada dua sebab.
1- beli baju online! dah dapat! seronok!
2- eheemmm this one is ttuuuuttttt! hahahaha

tengah syok layan honey and clover sebab aku suka sangat tengok morita yang sangat ceria. mayama yang cool dan hensem. yamada yang pandai buat tempayan bak kata bahasa aku. takemoto yang agak clumsy. and this is my favourite one, hagumi yang tersangat la cute! hahahaha ok cukup semua watak utama. hahaha. to people yang dah bosan tengok cerita cintan cintun yang kita dah boleh agak ending dia, aku syorkan tengok drama anime neh sebab cerita jepun neh kalau tak ada moral such as hardworking memang tak sah.





so very inspiring anime for me. its about friendship too! best tau tak???? suka hati aku la nak cakap best ka tak. hahahaha. kalo nak tengok cerita neh yang bukan anime pun ada. in japan and also in taiwan. better tengok yang jepun. tapi yang anime punya lagi best sebab sebab cartoon boleh buat macam-macam aksi hahaha merepek zcvbnvcxczxmnb.



ok baibai. nak tunggu wani and pergi makan. chau chau char kuew tiaw everyone!

8 comments:

farrazswift said...

dear,so cantik!!!!!where's my pic???lol...cantik baju!!!

farrazswift said...

eh ni pakai cardi or baju dekat dalam??

mohd Lamka said...

wie awat x ad pic ak wei???
hahaha gedik gler

Hzwan Hammad said...

wow!! hg ka 2 wei? leh jd model aku ar pas ni. haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

farra:: i wore cardi je. i x transfer lg. afraid of 'infection' yg digembar-gemburkan

lamka:: hahaha sabaq pak long sabaq...esok2 ada la muka ko~

hzwan:: hehehe its me senpai~ wah trus dpt jd model? hahaha

farrazswift said...

"infection"??...what do u really mean by that quoted word??hehe...btw,next time u try with smocky style plak k....i've tried it!!!with sporting roomates..looked like a panda..keh3...tp kalau pandai buat make up smocky tu cantik je :))

farrazswift said...

oops wanna add a lil bit..hehe..i was thnkng bout the dress..really wanna have it but i wonder bout da price maaa...hope --% off still available..hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahaha fara go grab it quickly maa!