Wednesday, March 30, 2011

::mode:: 21 GAN!!!

hehh takde nya aku nak sorok-sorok @ sembunyi dibalik nama orang lain. dah lama aku nak buat post pasal Mr. Gan neh. lantak kau la nak bukak blog aku ka. eh2 lagi bagus kalau dia baca. bajet the best method guy!

tengok-tengok intro blog dah start ngumpat Gan neh. mensii..mensii...mensiiii....tau!!! kenapa? tetiba aku rasa menyesal amik subjek kultur rumpai laut. bukan sebab lecturer dia strict. bukan sebab lab assistance bekeng. tapi sebab wujudnya insan yang bernama Gan (serious aku tak tau nama panjang dia). chooyyyy sangat ok insan ini! meh aku nak buat puisi sikit.

dia...satu-satunya insan yang menyelinap ke hati ini
dia...satu-satunya insan yang selalu di bibir ini
dia...insan yang pertama berani mengubah diari hidupku

setiap minggu akan ku habiskan masa bersamamu
setiap masa akan ku isi dengan umpatan mengenaimu
setiap detik aku terseksa dengan mu
setiap saat aku aku benci padamu!

hahahahaha puas hati aku. lab report macam nak gila suruh buat padahal aku rasa takde la susah mana pun nak buat growth rate tu. yang nak dihantar bukannya dalam bentuk excel tapi dalam bentuk word je kot -.-" dah tu sekarang tengah prepare buat MINI PROJECT yang aku rasa dah macam buat FINAL SECOND YEAR PROJECT yela sebab aku baru second year student! kalau si chaun(nama sebenar) tu dia cakap dah macam nak buat projek menara berkembar~ hahahaha.

semalam dah setel cari 20 biji tank 20L yang Gan tu nak. ntah mana aku nak susun tank-tank neh nanti time buat project. tiap-tiap hari kena buat nutrient uptake analysis untuk seminggu. ya, nutrient analysis untuk phosphate and ammonia. oh ya lupa semalam terima kasih buat sahabat-sahabat aku untuk sokongan MORAL masa aku tengah suka riang ria mencuci 23 tank. siapa insan berhati mulia ini? azrina luzpinkja, cumieappleorange, and adie the sabah boy. sokongan mereka telah diserap dengan baiknya oleh organ-organ serapan aku. terus aku bersemangat tenyeh tank semalam!

alaa time-time neh jugak laa tenet dengki kat aku! penat aku posing dengan shakila; project partner aku dengan tank-tank. huhuhu esok aku try upload kalau singgah library okay?

p/s: terus takdak mood nak update pasal trip n DINNER. wait ya girls~

7 comments:

luvpinkja said...

yeahhh. ada juga dedication untuk aku.. whee~~
eh2. korang pon mangsa untuk part 'THE BEST METHOD' ekk. sama lah kitaa.. banggg3..~

luvpinkja said...

yeahhh. ada juga dedication untuk aku.. whee~~
eh2. korang pon mangsa untuk part 'THE BEST METHOD' ekk. sama lah kitaa.. banggg3..~

Hzwan Hammad said...

rilek2. hehe

farrazswift said...

i'm waiting for the pics la dear...i mean ur dinner pics!!!how's the dinner cinderella???can't imagine how u look...wearing black fantastic dress from parkson..price??only us know..haha..credit to beton also ya!!!thinking of buying the same dress as yours..perhaps..buti know i'll not...no money maaaaa...

L.I.F.E.1.2.3 said...

nanaluvpinkja:: kan???? best method ever. grrr mangsa banjir kilat gan hahahaha

hzwan:: senpai, mini project pn dh mcm final year project mana tak panas? -.-" sigh

farra:: sis, tenet lembab. library punya soket masuk air.. owh sabotaj sungguh deorang neh hahaha

Hzwan Hammad said...

dk la bawah air cond. hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

-___-" haito2 senpai~