Tuesday, April 5, 2011

Lambang Infeksi Yang ANEH!

Assalamualaikum. sorry no salam satu malaysia what so ever sebab cikgu aku masa sekolah tak ajar benda tu. haha. ok this time title post tak boleh blah punya serious. ok guys lets get into serious mood!

semalam setelah sekian lama tak menonton televisyen serta membaca surat khabar....aku nampak iklan simbol pelik kat TV3. aku pun bak insan yang suci murni serta penuh tanda tanya menyuarakan suara hati aku.

SITUASI:: KEDAI MAKAN XX

mekni:: wani mende tu tadi lam tv?
wani:: mende? owh simbol infeksi tu ke?
mekni:: infeksi? mende tu?
wani:: alaa...yang orang cakap alien nak datang la...virus la...
mekni:: alien?? aish tipu laa...mane ade alien2 neh. mu tengok katne?
wani:: abg beautiful nara la....
mekni:: "eh aku je ke yang tak tau mende neh??"<----monolog dalaman

balik dari kedai makan terus aku suh wani buka blog beautiful nara. ohoOo sekali tengok macam boleh edit je pic trafic light tu. tapi kalau video pulak macam mana? ce cite ce cite ce cite! aku pun tak puas hati setakat tengok satu site ja. so aku pun tekan la link yang abang nara bagi. "Lambang Misteri" nama blog tu. lagi satu punya link tak ley bukak. -__-" aku pun belek-belek blog neh. hhmm....blog neh tak la sefeymes blog abang nara or blog obe(blogserious). follower pun tak ramai. isi dia pun banyak picture simbol pelik tu je. not more than that sebab the mystery is still remain unknown. hahaha bajet misteri nusantara.

by the way sebenarnya aku nak tanya. if there any of you yang pernah dapat text mesej by phone yg dari anonymous (tak la sangat sebab sender dia berbentuk 5 digit number kot) yang about infeksi? hari tu dalam kelas tiba-tiba ku dapat mesej cakap there is infection attack and how unfortunately text tu takda dalam memory phone aku bila aku tutup mesej tu. cuak takut kena virus aku tanya member aku dia dapat tak mesej tu and yes one of my friend also got the same text. a week after that i got the sequence text from previous message but this time boleh pulak dia tulis kalau nak hantar ke rakan sila taip >no telefon< bla...bla...bla.aku tak ingat dah. WTFJIT [whatthefunnyjokeisthis]????????

ce cite sikit kalau korang tau pasal benda neh. it is just a prank or what? sebab aku dengar citer neh teaser celcom. venue benda neh semua kat malaysia ja. kalau betol la it just a stupid teaser siap la korang aku boikot line talipon tu!!!!

blog pasal infection symbol:: http://lambangmisteri.blogspot.com/



p/s:: tapi kan, video sampingan dalam blog phreak-id tu gila fake! baca script ka apa? huhu

p/s/s:: apa2 pun malam neh yang pasti test 2nd seafood ada hahahaha

2 comments:

mohd Lamka said...

argh 2 semua agenda jew!!!
kah2

L.I.F.E.1.2.3 said...

memang AGENDA je semua neh!!!
hahahahahaha