Thursday, February 10, 2011

Umur Saya Dua Puluh *** Tahun.

lately, aku tengah ketagih tengok cerita Chuck. ala sekali sekala nak jugak layan cerita omputih. penat aihh dok langut tengok cerita korea jepun. haishh~ best wey best sebab Chuck sangat cute n hensem! waaaa!!!! nak cari Mr Chuck kt library neh agak2 ada tak??? PSNZ ada ka Mr Chuck??? satgi aku nak g intai2 celah buku. ala2 cerita 60 an' jumpa jodoh kat celah2 buku kt rak. hahahahaha perasan nye cik MEKNIE!!!!!

semalam borak2 dengan adam, dia kata laa bukan aku kata tapi ADAM yang kata. "umoq2 la neh la kita cari pasangan" hahahahaha. ouch! aku masih muda untuk mencari jodoh. eh2 yaka muda lagi? baru 2* tahun hahahaha. mana tua lagi. kalo 28 tahun ya la dah tua. hehehehe. dok gosip2 dengan adam apa lagi korek wey korek segala rahsia budak2 aqua. sapa lagi yang boleh buat calon menantu mak aku. sapa yang dah berpunya. omo! boleh tahan budak2 aqua. pakat dah ada pacar sama cewek yaa....

wey korang rasa fasa mana yang sesuai untuk cari pasangan? soklan cepu mas bila dah malas nak tengok nota. cepat wey cepat! masa final year study? masa mula nak kerja? masa duit dah stabil? or sekarang? wah...gelojoh lak cik kiah neh! hahahaha. saja nak tanya pendapat. alang2 ley cari sorang dua calon. hehh ingat senang ka nak cari sorang calon???? dah la kaum Adam makin sikit. tu tak kira yang termasuk kaum DONAT. takkan semua perempuan nak kena kawen ramai2 *poligami*? oohh saya tidak suka perkataan poligami. even Islam membenarkan poligami tapi berapa kerat sangat la yang 'mampu' untuk berpoligami? sudah2 dah masuk bab poligami pulak.

dah la....si nurul ajak pi solat zohor. korang dah ke???? kejap lagi nak jawab test plak. hadoiii~ wish me luck! huhuhhehehehahaha....mengong dah aku. ok bubai!!!!!

4 comments:

Machohancur said...

hahaha,,,,aku juga kenaaaa

L.I.F.E.1.2.3 said...

abih tu dh aku gosip2 ngn ank
hahahahaha

Hzwan Hammad said...

aku bru bljr prkataan donut 2..dh lma tgl mesia byk words bru mncul..haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha...ak pn tgk cerita donat laa yg tau perkataan neh..hehe