Tuesday, February 8, 2011

Updating My Own Blog~

hahahahaha tak boleh blah punya tajuk post kali neh. sekarang aku dah jarang update macam dolu2. kenapa? ce cite ce cite nak dengar~ *hambik kau kak limah dh datang!*

1. broadband tak pergi setting lagi
2. banyak lak kerja *kesan tangguhkan kerja*
3. sibuk dok menelaah Mr Chuck! hahaha
4. pemikiran aku sekarang merewang ntah ke mana
5. serabut kepala otak dengan macam2 probs

hek eleh....bajet busy woman lak minah neh! hahahahaha. kalo dah malas tu malas la jugak kan? hahahaha. tadi aku g jumpa lecturer aku. tanya pasal FYP *final year project*. ohoooOOo...dah nak jadi super senior dah aku kan? cepatnya masa berlalu hukhukhuk. aku nak buat ikan hiasan as my project but still aku tak tau nak amik skop apa? aku nak buat pasal kaler kali sebab aku suka tengok warna ikan hiasan yang sememangnya cantik!!!!! otokke heyo? Watashi wa nani o surubekidesu ka?

ok2 enough is enough meknie. nak sambung buat report teknik hasil benih ikan. sapa2 nak tengok pic lab aritu sila tekan butang ini [keliq sini]. malas nak upload2 bagai~ daa....


4 comments:

Hzwan Hammad said...

pndai ckp jpon skrg ni..hehe..btw aku pn sk lyn chuck jgk..hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahaha berangan ja nk p jepun tu yg dok blajaq tu. hahaha chuck's fan? gimme pie man!

Hzwan Hammad said...

haha..leh ja nk mai sni..tkrt pn dh murah..tp kena nek air asia ar..hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha....tggu aku kumpul byk2 dlu