Saturday, February 12, 2011

Say Lalalalala Say Hahahahaha

everybody say hey! and say ho!
say lalalalalalala.....and now say hahahahahahaha!

walla! hati ku gembira sebab report teknik tinggal 98% nak siap(2% lagi tunggu print dan conteng2 gambar telur ja). yeay! minggu depan nak g klas trip to KL. lalalalala....nak g jalan2 yeay! wahh meknie bab jalan cepat je mood melonjak-lonjak kegembiraan. hahahaha. teringin nak jumpa farah dina and beton la this time. mintak2 UKM yang kitorang stay tu sama dengan UKM beton. BETON I'M COMING TO UKM!!!!!! huhuhuhu berkurun lama dah tak jumap beton~ my best buddy ever in my life! beton jom jumpa weekend neh! *mintak2 beton baca post kali neh* hahahaha

well, rite now kepala masih gelong2 pasal report. tiba2 aku terfikir, macam mana nak sambung master kalo report yang aku buat neh selalu last minute. assignment aku lagu dua jam nak kena hantar baru aku buat. hahahaha mengong! study tak yah cakap laa. ntah bila nak start study betol2 pun tak tau. huhuhu ada sapa2 nak tolong aku amik exam tak nanti? hehehehe i'm just kidding ok??????

ok2 sekarang aku nak korek2 album picture aku. neh cik shakila dok start tag2 contest baru lak. yang lama pun tak terbuat lagi. hehehehe. ok wait for my next post okay? *bajet ada orang tunggu lak* hahahahaha daa~

4 comments:

Hzwan Hammad said...

haha..power gila wt repot 2jam sblm kena submit..kalu aku mmg dh fail kot wt cm 2..haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

simple assignment laa....hahahaha
wey kali neh punya report aku tulis 50 muka surat....ohOo meknie's book record!

akuchimoto said...

nie!i baca, tapi tangguh pulak, macam mana ni, baru nak plan tempat best nak jalan2!xpa2, jumpa nnt bulan 3 :)

L.I.F.E.1.2.3 said...

eh beton ka??? uwaahhh dh ada belog! well welcome dear! tu la kn xsabaq nk jmpa tp wait me this march ok?