Saturday, February 26, 2011

Happy Ending Day~

oh yeah today was a fairy tale but i didn't found any prince charming yet! but still rasa guilty kat ISMA & MIDAH sebab ingat nak celebrate birthday isma tadi tapi ada ja masalah nak kacau date aku dengan depa haiissshh!

today was my first time pergi Jom Heboh. jangan nak kata aku balik laptop okay!!! mana cukup bajet depa nak mai buat karnival jom heboh kat langkawi.i mean tak cerdik la depa nak buat kat langkawi sebab penduduk langkawi yang tak ramai mana tambah2 ramai anak muda remaja macam aku neh dok sibuk belajar over the sea. kalau nak ramai kena ajak orang ramai pakat turun pulau, mau tenggelam pulau tu padan muka. ramai sangat. XD

as my first experience to jom heboh, lupa nak sediakan payung sebelum tengah hari yang sangat panas terik tambah2 terik kat bumi terengganu darul iman neh. penetrate pi kat otak aku wey! even aku tak la buat kerja lagha pi melangut tengok artis2 yang tak menarik minat aku dok menyanyi. aku lebih rela melangut tengok keropok2 dan air2 yang sedap lagi sejuk yang dijual di karnival. hahahaha. sedap wey ribena sejuk2. sedap wey snack yang dicilok2 bagai orang tak pernah jumpa makanan sedangkan aku dengan shakila tak tau measurement sebenar yang perlu diambil. usai saja upacara memenuhkan beg london roll dengan snack, "tuan2 dan puan2 hanya dibenarkan untuk mengambil 3 kali sahaja". bhahahahahahaha nasib la pak cik. aku dah tibai satu beg london roll!

upacara click2 kurang sedikit memandangkan kamera cikai2 ja. aktiviti melewaq2 disekitar khemah jualan menjadi keutamaan aku, shakila dan adam. jangan tanya mana lagi kawan2 aku sebab deorang busy melangut tengok tomok. sori not interested. hahaha kalau faizal tahir nak gak aku tumpang melangut. ;p

lepas puas borong serupa mak cik nak jual kerepek/kain batik bak kata sha dengan adam, kitorang pergi melantak pizza hut. TERIMA KASIH tak terhingga buat dua insan tersayang *cewah dan2* ini sebab sanggup temankan aku melampiaskan idaman kalbu aku yang dah lama terpendam dalam hati. wahhh panjang lak ucapan penghargaan. hahahaha. dah lama wey teringin nak makan piza....nak makan ramai tapi apakan daya niat murni hanyalah niat yang tak kesampaian sebab pi makan piza bertiga ja. konon2nya mahal bak kata mereka tapi sama ja pi makan KFC or McD. mahai lagi makan prosperity kot wakakaka.

daaa....even tak dapat shopping untuk dinner nanti teman shakila shopping pun okay! aku beli bunga santekk 'black rose' nak pakai time dinner dengan shakila nanti. biaq la nak sama ka tak. blluueeekkkk jeles la tu ;p

well cukup dah kot. kepala dah berdenyut2 tanda suh berehat. wahhh kau? maksud aku dari tadi dok melangut Dr Asma ajaq apa pun aku tak ley nak tangkap berangan ja lebih. space out banyak2 sambil termenung. ok enough talking eh2 writing. nite2 readers ^__^. oyasumi. selamat malam. time to sleep now, close your eyes. try to think of tomorrow. lalalalalalalalalala~

7 comments:

Fazzira said...

nenny..
seronoknya jejalan g jom heboh..
setuju ngn nenny, klu faizal tahir leh join melangut gak :D

Hzwan Hammad said...

aku pn baru skali p jom heboh..haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

fazzira:: kannn? baru klas! hahaha

hzwan:: cukup la sekali aku p. penat ya rabbi~

Anonymous said...

black rose only 4 da gojes ladies!!
wakakaka...
sgt suka...tp...........
hari kemaren telah menambahkan konsentrasion kaler kt muka,tangan dan kakiku...
sobsob

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha welcome sama la kita
burn dok juai kerepek xhilang lagi~

Machohancur said...

hahaha...melampiaskan nafsu...haha..bhaya weiii

L.I.F.E.1.2.3 said...

NAFSU makan la wey!!!! hahaha pasneh TCB plak jom!