Sunday, February 20, 2011

Credit Card Everybody!

ATTENTION: kepada sesiapa yang memegang kad kredit UNLIMITED. sila beri kepada meknie dengan kadar yang segera! diulang sekali lagi sila beri kepada meknie dengan kadar yang SEGERA!

hahahahaha angin shopping aku dah datang....huhuhu tolong3x! aku nak beli baju (blouse, t-shirt, cardigan), kasut (hock kee seng ka, vincci ka, nose or even kasutku), handbag, shawl (kegilaan baru hahahaha), cake, sushi, pizza, chocotop etc.

hahh ambik ko sekali aku list banyak2 terkejut lak kan? hahahaha. apa? kaki shopping? tak lah. aku shopaholic ja. hahahaha. tapi version duit tak banyak. hahaha. kau ingat aku kerja chop duit ke apa???? ada sapa2 nak sponsor aku tak? tak banyak pun aku beli sebab aku jenis cerewet plus kat terengganu neh bukannya ada shopping complex pn. setakat hock kee seng, mydin dengan giant je yang ada pun. haisshh...nasib baik takde shopping mall grand2 kat sini. kalo tak mau botak kepala lutut aku neh.


little red riding hood mesti suka!

omo gojes yet simple



kau ada?? riben2 bagai..!

nak yang polka dot punya!

opocot kau peah!

pakai time dinner sah korang jeles!

dah lama tak pakai kasut camneh

simple yet attractive

nasib sini takde nine west -.-"
smoochy bag auuww!
berangan je la meknie!

unique style from marc jacobs

kalah kasut shakila~

sekian saja berangan hangat2 tahi ayam dari aku. sumber pictures kat atas semua aku godek dari pak cik Google.TQ

p/s: sapa2 yang berbaik hati nak bagi aku pinjam kad kredit unlimited beliau tanpa bayaran semula sila hubungi meknie ye.

2 comments:

Anonymous said...

kasot aku mahai 299.99 kot!!!!
hahahahaa

L.I.F.E.1.2.3 said...

ank punya xdak heels so murah cket hahahaha