Tuesday, February 22, 2011

Saya Rindu Insan-insan Ini~

tetiba angin lampau datang menjelma~

saya rindu nak hangout dengan insan2 ini di jaya jusco ipoh perak:
1) nurismalina
2) hamidah
3) nur syahira
4) faten syahirah

wey korang ingat tak lagi zaman2 PDT kt matrik??? best kan? ngeee~ berfoya2 dalam kelas sir shahar. bergelak ketawa dalam kelas biologi, bermalas-malasan buat tutor fizik *err aku sorang ja kot*, bersantai dengan ustaz saidi, bertutor-tutoran dalam kelas kimia cikgu faizul~ hahaha gila aku rindu saat2 kita bersama.

rombongan cik kiah XD

ingat tak time kita pakai baju kurung biru satu kelas? sir shahar tak mau jalan dengan kita sebab dia kata dah macam rombongan cik kiah? kena marah dengan En Jaga Perpustakaan sebab gelak kuat dalam library. -.-"

ingat tak lagi kita suka main prank call? buat2 ada orang call pastu suh la sapa2 jawab call tu. aku ingat lagi peanut lempaq selipar aku sebab dia kena tipu. hahahaha padan muka aku. isma, midah faten, dolly ampa ingat tak lagi?

midah ingat tak lagi ank buat ketuk ketampi sebab hutang dengan cikgu faizul?isma rakam dengan henset hebat dia? hahaha time tu henset isma paling heaven la. boleh buat video call bagai dengan kamera 3.2 megapixel. hahahaha.

dolly aku rindu nak perkena ank. pastu kena cubit2 dengan ank lebam sampai dekat 2 minggu. hehehe. bila ank nak bawak aku pi zoo taiping hahh??

isma, aku tau ank saja nak jumpa aku selalu kan...? sebab tu ank selalu buat2 lupa nak bagi balik pendrive aku kan kan kan? ank rindu aku kan isma??? ^__^

faten, aku rindu nak dengaq loghat kedah piao ank. sapa kata kita malu nak cakap dalam bahasa kedah? hahaha. kat indon ank cakap kedah jugak ka faten??? aku ada banyak cerita rain berlakon sekarang neh. tengok rain ja aku teringat kat ank. hahahaha

haaishhh....bila nak jumpa ampa semua neh hahh??? sekarang neh aku selalu terasa terasing. sunyi. kan ada orang cakap, kawan yang kita dapat tak kan sama. sebab tu aku RINDU hampa semua. lately stress sikit dengan surrounding. masing2 pakat nak emo. masing2 pakat nak tunjuk belang. masing2 pakat buat pala. aku mau kikis ini perasaan negative. nak gelak2 macam dulu. tak mau stress2. tak mau kerut2 muka. nanti cepat tua. huhuhu maintain awet muda ja.

hhmmm.....sampai sini ja kot coretan malam neh. esok2 ada hot stuff aku tulis lagi okay? daa~






5 comments:

Fazzira said...

nenny!!
org kat cni nenny x rindu ke? huk3..
tp serius best time pkai bju kurung warna biru tu..cm team nasyid pun ada gak..smpy dak2 laki pun segan nk dok ngn kita...
then..ingat g x time kita masuk lec hall lmbt, smua kerusi yg kita slalu dok kt depan tu kosong...
waaaaaaa!!! rindu sgt3 time PDT dlu2.. :(((

pijan jr said...

0.o

kmpk

serinditMERAH said...

wahh,, kaler biru sume.. sebiru air aut..hehe
yg penting,, nama aKu ade disebut disitu..banga plk rasa..haha

Guenma Sshi said...

wuaaaaaaaaaa....rindu gak...huhu...wak2 PDT sgt heaven.!!!...erk..terkntoi plak kn buat lpa nk bg pndrive sbb nk jumpa hg..haha...weh lg 1 y hg lpa..perkara terpenting....faten slalu klh bet ngn kita sbb dy x leh diam lam 5 saat..hahaha..n pki bju kurung biru pastu lalu dekat dataran 2 mmg havoc hbis!!....ttna terigt saat bljq kimia di baris hadapan demi cikgu faezul...wahhhhhhhhh bez2...jum2 kt wat reunion!!!

L.I.F.E.1.2.3 said...

fazira:: rindu jugak laa cucu neny sorang neh~ hahaha kn2x??? tempat vvvip tu~~

pijan:: ye saya kmpk dan saya juga senior anda. xpercaya?

burung merah:: eh2 silap la pejo nama cikgu tu faezul~ so xsama hahaha

isma:: yess aku dh agak trick ank tu isma. faten mna penah diam~ hahaha isma jom p jom heboh weekend neh! ajak midah skali...