Saturday, February 19, 2011

Aku, Dia & Vintage Photo Contest




waahhh!!! dah lama aku aim contest neh, baru arineh aku boleh buat dengan hati yang tenang dan riang. hehehe. dari tarikh tutup 12 mac ke 5 mac sampai laa 25 februari 2011! tuan belog jangan tukar dah tarikh akhir contest, saya nak join! huhuhu

sebab apa aku nak masuk contest neh??? walaupun nak nangis aku tengok candidate2 lain punya pic aku nak jugak join! aku sangat suka kamera polaroid yang tuan belog cagarkan sebagai hadiah. dah lama mengidam kamera tu tapi tak dapat2 lagi. selama neh dok pinjam kamera orang kalo nak snap picture sendiri. malu hukhukhuk... ok back to the contest.

kalo tengok header tuan blog neh sah korang tak mau hisap rokok dah huhuhu...well contest neh mintak picture vintage. vintage??? tak tau ke?? g GoOgLe cepat! malas betul guna IT eh? susah payah aku cari pic yang sesuai nak edit2 bagi nampak vintage. hah kau nasib baik ada. nggeee~ TADA!!!

before edited

editing done!


wahh kau nak je berangan kan?

hasil yang hahahaha~


ok tak? hahaha belasah sokmo je aku. sapa2 yang nak join still sempat lagi just [CLICK HERE]. semua syarat contest bagai ada kat situ *malas nak tulis balik* weee~ ok aku nak tag peserta seterusnya.


3 comments:

L.I.F.E.1.2.3 said...

huhuhu....tersilap upload pic asal td
ngeee~ corrected! ;p

kamarukom said...

hehe smpat lg tu ckp trsilap..sy bru je list kan awk kekeke...
tenkiu 4 joining my contest ya!! ;)
gudlak ye ^o^

L.I.F.E.1.2.3 said...

of coz la...nnt kena reject plak hehehe
btw congratez contest dpt sambutan hangat!