Tuesday, February 15, 2011

Sayichukahammida Meknie!!!

wah...tetiba aku baru perasan....jeng jeng jeng~ ce teka ce teka! haaaa me blog had been a year now. hep2 hOoray! dah pandai berlari dah kalo baby....wah kau baby lak aii!

sedar tak sedar, dah setahun aku jadi blogger. mula2 dulu aku rasa blogger neh macam pelik. electronic diary. but then its sound like a social group la pulak. yela, ko ingat blogger neh xde gathering ke kiah??? hahahaha....boleh jumpa kawan2 lama, hzwan,ilham,faten,fazzira(baru je tadi),mai,etc. kawan2 baru pun aku dapat bila menceburi dunia blog; en hitam putih,en senyum,pinky nana,en batu eddy, etc. hahahaha best kan??? ingat facebook je ke ley jumpa kawan2?

so even dah beberapa hari terlepas still this is a song for cooneymeknie

tak abis2 kak limah -.-"


happy birthday to you~
happy birthday to you~
happy birthday to cooneymeknie.....
happy birthday to you!

yeay! aku baru je setahun menjejak kan kaki dalam dunia blog neh...so senpai2 kat luar sana sila beri tunjuk ajar ok! dah2 ngantok bubai~ -.-

7 comments:

Hzwan Hammad said...

hehe..nm aku pn ad ea..hehe..ha, blog hg ni tua brp hr ja dr blog aku..hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha...bangga x?
eh bukan ka blog ank lg tua dari ak?
hehehe

akuchimoto said...

congrat nie!
i suka baca blog ja,
nak buat tu pun suka-suka saja.
sebenarnya,i malu bgtau i ada blog.hehe,
jgn cakap kuat2
2 pun sbb i komen u punya post,terharu sbb ada nama i,
kalau x sampai bila2 u xtau.

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha....its ok laa ton. the first time this blog created pn xdak org baca, but then look at hzwan, dh feymes dh skrg. photographer blogger u! hahahaha it takes time :)

akuchimoto said...

haha,xpe2 i suka femes2 ni.
dulu dah pernah buat,2 3 kali jugak delete blog.

F_H said...

woooo.. happy bzday la...
terharu tgk blog dah sthn..
huuhu...

keep blogging my prenz...
okey.. smile

L.I.F.E.1.2.3 said...

welcome en talian hitam putih! :)