Sunday, January 23, 2011

JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish

haa...neh lagi satu contest, tapi my feberetnya adalah...jeng3x kiddies! ya contest kali neh kena letak pic budak2 ye sedara/sedari~ memandangkan cik shakila dh tag aku, dan semangat masih berkobar-kobar, aku post kan post terakhir aku malam neh. jet lag lab tadi pn tak hilang lagi wey! hahahaha



meh lagi sekali aku copy paste syarat2 dia;

1. Anda mestilah bloggers dan warganegara MALAYSIA

2. Anda mestilah menjadi follower Belog Cik Aish

3. Sila buat satu entry yg bertajuk " JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish"

3. Dalam entri itu, anda perlulah letak gambar adik-adik u all yang comel-comel tu. Contoh macam ni..tpi ni contoh je lah. hehe

4. Selain itu, perlulah letak link http://getmedean.blogspot.com/ dan juga gambar banner kat atas skali tu, (bukan gambar budak tecik ni taw) dalam entry anda.

5. Jangan lupa tag 3 member anda dalam entri tersebut (pastikan kawan anda tau dia di tag hehe )

6. Dah siap, sila tinggalkan link entry anda di ruangan komen entri ini..supaya senang sy tengok gambar2 budak2 tecik yang comey macam mia sara tu..

7. Tarikh tutup CONTEST adalah jam 12 malam 5 Februari 2011 dan pemenang akan diumumkan pada 14 Februari 2011

so meh aku tag mereka2 dahulu (takot lupa) hehehehe

azira/teya/paen

ok now, please enjoy pictures of my favourite little bro! hahahahaha GO AIMAN!!!


kak na awat rambut eman jadi lagu neh???

chomel tak saya? hihihi


abah2x nak 50 sen! nak naik keta tuuu~

hehehehe saya suka kamera! XD

nak mandi jugak pantai even takot ombak

saya sudah gosok gigi...ANDA?

nama saya izzati aiman...oopppsss...izzat aiman ok??

no need a binocular, this should do!

saya suka beriadah di petang hari~

amacam ensem tak buah hati pengarang jantung saya??? *wink2* oh rindu encik kenet yang capang neh! nama dak kecik neh Muhammad Izzat Aiman berumur 6 tahun this year. sudah pandai berposing/modeling tapi sayang picture tu dah kena cantass oleh hospital kerajaan *sila rujuk post2 sebelum ini* menyebabkan hanya inilah kenangan antara dia dan aku. hahahaha tak ley blah punya ayat!

aiman neh adik bongsu aku, so paham2 la tahap kemanjaan dia dengan kakak2 dia macam mana kan? i just spoiled my little brother -.-" abisla dah besaq nanti ketegaq!!! tuan punya belog saya nak adiah! hahaha ayat goda bley???? -.-" aisshhh merepek lagi~

2 comments:

Anonymous said...

wallawehhh!!!
comel mcm anakanda lah!!!
hahahaa

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahahaha
keturunan beta mmg chomey2 sokmo