Monday, January 24, 2011

Soalan Peperiksaan Percubaan Kali ke-25 SPM 2011

Perhatian keppada semua calon SPM, sila bergerak ke dalam dewan peperiksaan sekarang. Peralatan yang dibenarkan hanyalah laptop, broadband dan juga charger laptop jikalau perlu. Tidak dibenarkan membawa laptop Mac kerana dicurigai DISKRIMINASI akan berlaku. Sekian terima kasih.

1.THREE NAMES I GO BY
i- izyani (formal name by unknown or known)
ii- meknie (my close friends and relatives)
iii- yani auuww sopan gitu (ntah sapa2 la yang panggil)

2.THREE PLACES I HAVE LIVED
i- langkawi my hometown (ulu beb!)
ii- aloq staq dok p mengaji kat 5 taun dah aih!
iii- ganiu bandaraya metropolitan

3.THREE TV SHOWS THAT I WATCH
i- 2 days 1 night
ii- the project runway
iii- jamie oliver

4.THREE PLACES I WANT TO GO
i- Venice for honeymoon please! (mati la laki aku)
ii- Japan aku nak jumpa gak takuya kimura!
iii- Makkah + Jordan aku nak package neh next time

5.THREE OF MY FAVORITE FOODS
i- my hand made carrot cheese cake (serius lama tak makan)
ii- egg/cheese tart
iii- nasi goreng ikan masin + telor mata

6.THINGS I AM LOOKING FORWARD TO
i-nak bawak kereta mini cooper sendirian berhad
ii- new lappy??? hahaha
iii- dvd-r (nak burn citer wey full dah external aku neh)

7.THREE PETS THAT YOU HAVE OWNED
i- kucing (mak- minnie; anak2-tompok,belang,kakashi,naruto,sasuke)
ii- hamster (bubu;buta ngn mama;malas) suka2 aku ja bagi nama tikus neh hahaha
iii- ikan tapi semua dah mati hahahaha hebat tak aku?

8.THREE FRIENDS WHO WILL REPLY
i- aku
ii- tak
iii- tahu

9.THREE FAVORITE BANDS/SINGERS
i- clazziquai
ii- marcell
iii- kim c

10.THREE FAVORITE SPORTS TO WATCH
i- pertandingan siapa makan paling banyak hahahaha
ii- tuju kasut
iii- aci ligan

11.THREE FAVORITE DRINKS
i- sour soup aka durian belanda
ii- teh o ais limau
iii- kopi o panas bersama roti kering

12.THREE BLOGGER YOU WANT TO TAG

Tahniah para pelajar. Anda sudah selesai menghadapi saat2 gentir dengan baiknya. Sila keluar dari dewan peperiksaan dengan kadar yang segera ok?

No comments: