Sunday, January 23, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !!!!

ok2 lately aku dah dapat dua invitation contest pasal gambar. harus lah kan tak kan karang novel pulak? hahaha ok meh aku introduce korang dengan contest neh! tak susah! tak payah! senang + mudah + pantas dapat RM100 beb!!! apa susah, korang upload je picture korang mana2 je la tapi make sure it is in BLACK N WHITE ok? cOoL bebeh~ baru macam oldies sikit ye dop? hahaha


ok neh link belog cik fatimah (yela kot aku tengok kt belog dia). tapi meh aku tulis balik syarat2 contest (aku copy paste ja. malas):

1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni
3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*
contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !
4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011


haaa... senang ja kan? hehehe so jom join contest neh! aigoO lupa pulak. apa aku nak buat dengan duit neh kalo menang??? aku nak beli kasut baru dengan handbag!!! hahahaha ingat tak cukup ka? tak pa kalo tak cukup aku top up la sendiri hahahaha

aku nak tag mangsa2 seterusnya...eh2 apa pulak mangsa, peserta seterusnya~ hehehe NAK MENANG! (moto hari ini) XD

3- Mr Line Hitam Putih (ko mesti banyak pic itam putih kan?)

9 comments:

Azira rahman said...

hahaha...
miss forestry ea??
lawak la ank neh....
btw thanks tag aku..
cam best je contest ni....

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha best tak nma ak bg kt ank?
tu yg ak tag tu~ ;p

Hzwan Hammad said...

oo..1st tym kena tagged contest pasal gmbr..excited plak..nk try join la..hehe..

L.I.F.E.1.2.3 said...

bagos meh kita try sama2! haha

geunma said...

hehe...menarik...ap y perlu aku buat???

F_H said...

kalau send lukisan paint itam putih, agak2 d terime tak ... heee

L.I.F.E.1.2.3 said...

isma...kn ak dh tulis syarat2 dia? haishhh

mr Line...hahahaha gambar jugak kn?

siti fatimah said...

salam! hye..terima kasih sudi join.good luck :)

L.I.F.E.1.2.3 said...

thanx contest owner! ^___^