Thursday, December 9, 2010

tag...tagging...tagger....tagged!

hahahaha...tQ miss ke madam Nana neh?? hehehe ok cuti2 neh ada gak la bahan aku nak tulis dalam blog neh, again tQ ye cik Nana :) jom kita terjah!!!

1. Pernah tak anda rasa cool?
yup last nite sebab tido pasang air cond plus aku tidak diberi selimut atau sebarang quilt. -.-" tapi aku selalu HOT sebab aku mmg HOT ye x CIK ISMA??? hahahahaha


2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang.
ohoo promotion time!! aku tengah pakai picture bunga yg di snap oleh senpai aku hzwan hammad ;)
malas nak upload so ak link kan saja (klik sini)


3. Cerita pasal wallpaper tersebut
first time tengok pic neh terus jatuh jari jemari aku kt keyboard utk save lam lappy aku. hahahaha kawaii~


4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
bila eh? last makan time outing bersama nisah, shakila and mR ehem2 (tukang lahap terhormat) hahahaha


5. Lagu paling terbaru yang anda dengar
actually aku baru nak donlod lagu2 baru sebab dh lama tak bukak radio but lately tengah cari lagu korea baru so this is what i can list out:
1- hoot - snsd
2- appear - kim bum soo
3- kalau cinta - aliff aziz feat sapa ntah
4- lights go on again - beast
5- sungai lui - aizat

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
pegang remote tv, berusaha utk bukak tenet, jenguk dapur cari makanan (dh gemok!), berletiaq hahahaha

7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan panggilan apa?
apakah????? meknie plg selalu di dengar selain YAN (bunyi mcm yam keladi je), yani, izyan (tolong tmbh i boleh??), iz (yang neh paling aku suka XD)


8. Tag lagi 5 orang.

9. Siapakah blogger no.1 kepada anda?
bestie!! *love*


10. Katakan sesuatu kepada orang no.5.
nak kata apa? err...dayah selamat pagi.....?


11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
biskut mary??? hahahaha ampun mery!!

12. Bagaimana pula dengan no.2?
sila hubungi beliau sendiri


13. Kata-kata cinta untuk orang no.4?
sat...siapa no 4? erk..??? saranghae.....? *puke*


14. Berikan 5 perkara tentang orang yang tag.
-sudah berpunya....wahahahaha
-pinky girl (agak2 de suka pink panther x??)
-KURUS! hahahaha
-oh lupa dia coursemate saya! ;)
-prof pic de kt fb skrg ialah berlatar kan moonsun cup o.O

5 comments:

Guenma Sshi said...

hg mmg suka tag aku kn...peminat sgt ni..(rs cm diva ttba)..lalalalal.... btw...aku meragui ke'HOT'an hg...hahah...sbb klu duk pulau mmg pnas weh....kikiki...

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha...sebab ak to ank mesti llayan nya tag2 aku tu....ak mmg HOT ok hahahaha undefined pnya HoT
wooottt3x!

Guenma Sshi said...

cis bapak persan..hahah
btw aku tag hg ntuk bloglariam..layan!!!

mR. sMiLe said...

oitt... ak x rajin nk wat neh... ak mintak postpone neh... hahaha_(",)

meknie said...

postpone kna bg duit bunga
hahahaha


-tuan rumah aka meknie-