Wednesday, December 8, 2010

Half Heartedly

oh....sekarang sangat malas nak buat kerja. semuanya separuh hati je. kenapa? sebab....sebab...MALAS! yes lazy has controlling my mind. kenapa aku malas? sebab aku tak rajin. hahaha! hadoi malas betul time cuti2 neh. lagi malas nak fikir pasal @#$%&*&^%$#@. maaf tak dapat disebut di sini. T_T

kenapa orang melayu bila berjanji mesti tak pernah tepati....? haish~ pang! sepak slow2 pipi sebab mengeluh. lately aku selalu mengeluh. mengenang nasib diri ini diperlakukan sebegini. huahuahua skema tak ayat aku?

korang dapat rasa tak apa perasaan someone yang kena buat whole work but then the event has been canceled? PENAT! kesian x? KESIAN! hahaha apakah yang aku merepek ini??? lately aku selalu rasa down pasal @#$%^*&^%. hohohoho...satu2 masaalah datang. macam mana nak handle neh? aku bukan nya pandai sangat bab2 neh! orang cakap tanya la orang yang lebih tua, tapi mak kata kan "pasneh ank tak payah involve lagi dengan benda2 macam neh. buat semak kepala ja.", jawapan yang tak berapa nak membantu. haish~

tapi by hook or by crook, the work must be done! aku memang tak suka buat kerja separuh jalan neh. tak puas hati aku tengok benda2 sekerat jalan neh. kalau malas baik tak payah buat terus my dear! dah2 aku malas nak tulis lagi satgi ada yang berkaitan terasa susah pulak. haish lagi sekali. MAK JOM LUNCH IKAN BAKAQ ARI NEH!!!!

3 comments:

Hzwan Hammad said...

rilek2..hehe

Guenma Sshi said...

ngahahah....bla hg ckp tgk cta korea+jepon half-heartly....only then aku terkezut....kikiki..btw..apsl ni?? prog apkh y dicncel..n sowie..mlm kt ym 2..tenet ttba lost...sowie2...

L.I.F.E.1.2.3 said...

hzwan: hahaha still in relax moOd~
isma: isma-khun, program fahrin ahmad masok minang cancel....bhahahaha XD dat nite?? ok2 its wokey my dear~