Saturday, December 11, 2010

40:04:23

nombor apa kat atas tu....???? tu adalah masa aku dok online dari....ehmmmm kira la sendiri. hahahaha gila la, keja gelak golek gelak golek atas katil. mau tak nya, arineh je dh 9 episode Sungkyunkwan Scandal aku download + 9 episode Marry Me, Mary aku tgk online + 3 episode Secret Garden. hahahaha gila tamak aku tak off pn laptop mahupun broadband sebab aku nak abis kan download citer tu dulu. takut line tak elok balik. then baru aku off kan laptop aku bagi de winter vacation then sambung download citer mary lak. wahahaha citer MMM (mary tu) sangat best ok sebab aku suka hero dia lalalalala. secret garden pun best sebab hyun bin yang lead actor. pagi tadi aiman dh tegur aku; "awat kakni tgk cerita byk sangat?" hahahahaha....amik ko meknie!!

2 comments:

Machohancur said...

cter jepon kah....aku mauuuu

L.I.F.E.1.2.3 said...

dop, korea!!!!
hahahahaha jepun xjmp source de lg. kalo ad pn 1 ep byk part. xmo a..tenet ak dh lembab dh huhuhu.