Monday, October 11, 2010

>.<" don't let me shout!

sudah !!!!!

aku dh bosan dengar arahan kau!

kau ingat kau tu siapa?

bos aku?

orang atasan aku?

emak aku?

diam la!

kau pekak ke?

aku kata diam!!!!

jangan ingat aku boleh kau pijak-pijakkan

jangan ingat aku boleh dimain-mainkan

aku insan biasa

punya rasa dan maruah

kau buat aku macam kuli

kau perlu aku kau jerit

kau tak perlukan aku kau campak

sudah lah

kau ingat kau tu bagus sangat ke?

jangan sampai gunung api melimpah ruah

jangan sampai angin bertiup kencang

baik kau tutup mulut kau

sebelum aku cabut mulut kau!


Astaghfirullahalazim....Sabar itu separuh daripada iman T_T
Ya Allah berikanlah kesabaran kepada diriku ini.

6 comments:

Hzwan Hammad said...

oo..di samping marah 2 ad jgk rs keinsapan..bagus2..hehe..tp xpe, xslh nk luahkan rs marah dlm hati 2..hehe..

L.I.F.E.1.2.3 said...

huhuhuhu
kadang2 tu kita nk marah xboleh
nnt ada yg kecik ati...so this is my way :)

Hzwan Hammad said...

tau2..aku fhm..aku pun kdg2 tulis dlm blog jgk..tp bila tulis2 2 xjd nk htr terjadi draft plak..haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha
ok la...at least terlepas gak marah tu

Anonymous said...

peduli apa mereka kata.ini ruang anda. ini tempat anda. manusia punya rasa. itu aku rasa. membaca post ini umpama membaca isi hati sendiri.

L.I.F.E.1.2.3 said...

fay: betol. kadang kala isi hati perlu diluah.