Saturday, October 16, 2010

iktiofisiologi....fuhh

seminggu yg penuh ngn subjek iktio mmg sgt memeningkan. @_@

daripada sabtu mlm ahad sampai la jumaat mlm sabtu. its all about iktio!
-klas tambahan
-test
-last date for assgmt tulang
-journal presantation

daripada suma benda pasal iktio mggu neh, journal presentation yg paling aku benci...huhuhu xdpt jawab soalan pensyarah. abis la markah aku. berharap markah tulang tu dapat la lebih. byk abis kn duit buat magazine tu. dh sampai bertulang biji mata aku tgk tulang ikan tu. test iktio, alhamdulillah aku boleh jawab. next monday ada lab lagi T_T. bila nk abis la lab iktio neh???

oh lupa lak, even mggu neh penuh ngn kerja dan aku dh berapa mlm tido lmbt....next week is a happy week!!!! oppsss...after live food test laa hehehe. 21-23/10 ada field trip to johor! hahahaha best best best! penginapan yg tip top; thanks to my lecturer yg suggest Euro Rich Hotel. trip kali neh kitorg satu klas nk pg tgk kilang cacing tubifex. owh ad kisah ye psal cacing neh. blk dr trip nnt story len. lawatan ke the biggest ornamental fish farm, ok this is my favourite sbb igt nk wat final year project on ornament fish :) and the main highlight is pg kilang artemia. dh nama pn live food culture field trip. ok neh saja utk kali neh ;)


No comments: