Thursday, October 13, 2011

sejak dua menjak neh emosi tak berapa betul. terkadang hati terkecil tapi badan tak pernah mengecil. terkadang hati terus mengembang bak badan sihat sejahtera. apa nak jadi neh meknie? hati kena kering sikit kalau dah tau duduk dengan orang mulut celupar direct. ala mulut kau pun sama meknie. jangan nak perasan innocent sangat. what you give you get back!

tapi....mulut aku jahat bertempat. yaka bertempat? ya saya masih relevan. kalau rasa hati neh panas ja tengok adegan depan mata, mulut terus berkerjasama menjalankan tugasnya. terkadang terlepas kata. tapi kalau aku cakap baik-baik. sopan santun korang tak faham kan? korang tak dengar kan? so tengok orang la aku cakap. kau main kasar aku main kasar. lu langsi lu mati.

mungkin faktor usia dan hormon. yala bila dah makan tak menentu hormon yang ada dalam badan pun tak menentu. makan banyak, banyak la hormon terembes. makan sikit pun banyak hormon terembes. eh tu bukan hormon tapi air liur. lapaq gamaknya. so jangan cari pasal dengan meknie yang tengah lapaq macam singa. hormon tak menentu. ah sudah la. dari tadi dok merepek ja kerja. tetiba teringat pepatah "orang berbudi kita berbahasa" ya, sila amalkan selalu kalau tak mahu diserang sakit jantung! tak tau apa dok merepek

3 comments:

Azira rahman said...

hang dok marah kat sapa neh????
chilex lo...

farrazswift said...

i'm here with u dear...yesterday punya hal kan?sabar dear!i can feel what you feel..sabar okay!anything,just tell me..:)sharing is caring

L.I.F.E.1.2.3 said...

azira:: marah kat orang tak makan saman hahahaha

farrazswift:: yup totally correct dear. tapi its ok now, dah settle ;)