Sunday, October 2, 2011

Random

malam-malam neh lapar plak perut aku. dem ini lah jadi bila musim hujan, asyik nak makan ja kerja. pagi makan roti, tengah hari nasi goreng, petang makan cubit-cubit ja (maruku, roti boy, instant bubur nasi) so tadi aku belasah biskut tiger 3 keping dengan harapan perut aku senyap sampai esok pagi. =.=

jumaat lepas aku buat mini reunion dengan bestie aku masa matrik; midah dengan isma. oh of course la aku bawa orang kanan aku; meksha. dia ibarat bayang-bayang aku walau berbeza saiz. tak lupa driver bertauliah encik adam. lepas solat jumaat baru boleh bertolak sebab pagi driver aku ada date dengan kekasih gelap dia Mr. G oh jangan tanya aku sapa Mr. G okay?

sorry sebab ada satu picture saja sebab the rest ada dekat midah and yes aku terlupa nak ambil dari midah sebab sibuk bersembang. so nothing much sangat since dah petang and isma kena balik awal sebab esok dia ada kelas plus report yang belum siap. so lepas habis makan kat Pizza Hut gegurl semua shopping sakan dekat kedai tudung/shawl ok fine aku dengan meksha ja yang beli banyak. midah and isma beli satu barang ja. habis shopping, hantar balik isma and midah balik hostel aku pun balik je la. hehehe

sampai rumah rasa letih semacam padahal bukan berjalan jauh pun. terus matikan niat nak ikut nurul dengan wani pergi pesta konvo. padan muka terlepas nak tengok persembahan siapa tu yang berlakon juvana? daim?  entah tiba-tiba blank otak aku malam-malam neh. =.=

mata dah layu telinga dah cram dok dengar cerita Rio. yup i'm listening to Rio movie instead of watching it. tak tau pasal apa buruk sangat perangai. ok i'm sleepy now. esok nak tengok member punya konvo. hmmm i need a flower and chocolates for him. tunggu ye abang senior esok saya bagi bunga :)

No comments: