Sunday, July 3, 2011

Minat Baru Ke?

wey dah lama tak layan bola. dulu time matrik selalu layan isma sembang pasal bola. hehehe well girls tak semua minat bola. tapi lately aku selalu jugak tengok bola. tambah kat sini ada juga la geng cik rozie kita neh rupa-rupanya layan bola juga eh? hehehe

normal tak aku kalau aku cakap aku teringin nak beli baju bola biru merah tu? or that yellow harimau malaya jersey? -.-" kekacauan emosi ke? konfius aku jadinya. tak pernah aku tunggu bola tu sampai abis masa. refree tiup wisel penamat di mana tadi aku sangat tak puas hati bila refree vietnam sangat double triple bias untuk game tadi. kejap-kejap layang yellow card for malaysians player.

oh lupa siapa nama goalie tadi? sharbanee allawee? dia sangat tangkas menagkap bola dan jatuh menyembam bumi dengan gaya yang sangat hehehehe comel~ tangkap je bola terus dia tiarap atas rumput. sekali tengok macam tenggiling pun ada hahaha jangan marah ok he still looks cute it that pose. hahahaha aku baru perasan goalie and team bola sekarang dah ada market eh muka diorang, thats rozie's statement and i agree ada laa rupa juga diorang neh. no wonders artis ada je yang married football players. ;)

thats for tonight, adios amigos!

2 comments:

farrazswift said...

referee tu sangat BIAS!!!!

owh ya..i pun minat bola sikit-sikit skrg..hahahah..dlu punya la tak pernah tengok...tp last year i ingt lagi i sokong spain masa final..spain lawan german...SPAIN MENANG!!!!yebebabeduuuuuu >_<

L.I.F.E.1.2.3 said...

oh last year i sokong italy hahahahaha