Sunday, June 19, 2011

I Tried It Already!


oh ya, yesterday i had my brunch at pizza hut. its been almost a month that i'm craving for it but i have nobody to come by with. last-last makan sorang-sorang jugak T_T duh. so gilo ko apo den nak abiskan semua benda atas meja tu??? i ate half of the pizza then pack it home. so today, i had my breakfast with it. actually i've seen in a show where Alex and Shinae had their dinner with pizza and milk. wasn't it too fulled to eat pizza with milk??? well, i've tried it just now and all i can say is i don't think lunch is needed for today. -_-" kepada sesiapa nak rasa nak diet tu boleh la try diet neh. have your lunch with one piece of pizza and a glass of milk. i recommend choc milk for stuffiness tummy after it. hahaha

see you still can have your pizza even you are in diet. toksah la nak berdiet ikat perut wey, aku dah try tak menjadi pun hahaha. so now aku rasa lebih baik work out more with balance eating habit. semalam baca tips on diet untuk kurus from Fatin Liyana and dia pun cakap no need to starve dear. have a complete meals but keep it in moderate way. neh tak nasi letak 4-5 senduk tapi sayur letak 2-3 sudu kecil. daging letak sama banyak dengan nasi bagi 'balance'. -.-"" walk more kalau korang jenis kaki macam aku. aku tak pandai jogging. it still burn out your fat even if you just walk tapi kena jauh laa. setakat jalan 5 minit peluh pun tak sempat nak keluar! *cakap kat diri sendiri*

ok something hit my head just no because i just realized i need to fed that small little fish and i just remember it . yes just now at 12.30 pm!!!! patut ke aku pergi? sayong-enggor bout 15 minutes. nak kena pergi amik kunci dulu kat En. Ramli. malu dow kang dia ingat aku bangun lewat tapi memang pun! pastu nak patah balik ke bengkel. bagi makan then pergi balik rumah En. Ramli bagi balik kunci bengkel. oh sangat banyak kerja nak kena buat tu! haruskah? haruskah aku pergi????

reasons no ned to go;
-anak ikan semalam memang dah 95% nak mati or memang dah mati.
-anak-anak ikan yang lain belum hatch.
-yang dah hatch pun still ada yolk sac lagi

so do you think i still need to go??? please~~ sangat malas nak keluar panas-panas camneh -.-"

No comments: