Sunday, May 29, 2011

Mari Berkaraoke!

Sunday Evening Fever bebeh!

hahaha bbosan lak aku petang-petang ahad neh. housemate dua-dua balik rumah. budak-budak praktikal aku pun pakat balik, kalau tak boleh gak ajak jenjalan kat pekan kuale tu. so aku pun buka la laptop yang setia menjadi peneman aku hujung minggu neh. eh lama aku tak tengok folder lagu dulu-dulu. karok pun best neh. dah alang-alang duduk sorang neh suara sedap ke sumbang ke lantak la.

bak kata yus raja lawak, "nak tuju lagu boleh?" oh yeah aku tak tahu dah berapa banyak lagu aku dok tuju petang-petang neh. hahahaha. biasanya kalau korang pergi karok bilik jamban tu mesti orang akan nyanyi lagu melayu lama-lama. rock cintan wey! so apa lagi jom layan lagu-lagu neh:

1) Wing - Syakila *aku rindu mek sha sebenaqnya*
2) Wing - Taman Rashidah Utama
3) Iklim - Gerhana Cinta Luka
4) Iklim - Bukan Ku Tak Sudi
5) Awie - Ratuku *peberet ai neh*
6) Awie - Tragedi Oktober
7) Britney Spears - Overprotected
8) Britney Spears - Ops I Did It Again
9) Pussycat Dolls - Sway
10) Dato Siti - Percayalah
11) Dato Siti - Jerat Percintaan
12) 2by2 & Siti - Mawarku
13) Marcell - Tak Terganti
14) Marcell - Peri Cintaku
15) Sheila On 7 - Pria Terhebat
16) Sheila On 7 - Dan
17) Sheila On 7 - Sephia
18) Wonder Girls - Nobody
19) Suneohair - Waltz
20) CN Blue - Love

ok neh top 20 aku punya list kalau nak karok sorang-sorang dengan suara sumbang mambang sebab aku pakai headphone so sah-sah aku tak dengar suara sumbang aku. hahahahaha so tell me guys what's your favourite song to sing a long. tak kira la kat karok jamban ke karok sendiri-sendiri ke. just want to share our favourite musics with the world. peace.

2 comments:

Anonymous said...

wahh!!teharu akuada org rindu aku!!!!hihihi

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha ikhlas dari hati tau aauuww!
*malu2 blushing*