Monday, May 2, 2011

As You Can See~~

As you can see, my mini project is done.
As you can see, my mini project presentation is done.
As you can see, my relationship with seaweed cultivation is done.
As you can see hadoi...berapa banyak kali as you can see daaa!

oh mood sekarang? gumbira teramat-amat sangat! rasa nak senyum ja. rasa nak gelak kuat-kuat ja. rasa nak jalan sambil lompat-lompat ja. weeeee~~

oh ya, sempena bersuka-suka di kelas TERAKHIR seaweed sambil memberi markah untuk presentation mari tengok tajuk-tajuk presentation hari neh..proximate done. bla bla bla salinity done. bla bla bla ehh2 apa tu....? seaweed crackers??? seaweed jam???? apo kobondo neh milah?! ada student buat mini project masak-masak laa. this means, kejap lagi akan ada sesi rasa-merasa! cuak lak aku. seaweed jam??? eeuww....sah warna.....oh tak dapat bayangkan. seaweed cracker, ok yang neh cik Nana pilih warna pink masa aku buat soal kaji selidik.   -.-" cik nana, kalau la kepok tadi warna pink....

okay presentation aku tak nak bincang kat sini sebab the best part of today is i had a chance to eat "seaweed cracker" atau bahasa melayu modennya keropok lekor rumpai laut. eerghhh...masa tengok gambar kat slide, hijau???? gilo ko nak makan kepok gitu? dah la bentuk sekali tengok macam....*puke* tapi dah alang-alang dapat kesempatan yang aku rasa tak dak dah lepas neh aku pun try la makan. ok fine rasa IKAN je. hahaha bajet nak ada siwid berketul-ketul ja takut nak makan. next. ingat dah abis ke???? seaweed jam. yang neh serious memang warna hijo ye tuan-tuan dan puan-puan. alaa yang neh pun suspen ja lebih padahal rasa macam kaya pandan. yang lainnnya dapat la rasa rumpai laut mahal "nori". hahaha. harap-harap perut aku tak meragam lepas neh. kalau tak aku saman budak-budak tu.

macam-macam ragam aku ley tengok dalam kelas tadi. Gan tersengih-sengih padahal dulu nak senyum pun susah. budak-budak neh dah macam orang gila ja bila kelas dah abis. hepi nampak? hahaha. oh ya lupa. Gan seronok gila kentang nak bergambar dengan aku. aku?? hahaha gila ka? amik gambar kenang-kenangan satu kelas even syahir tak ada. gambar Gan? tunggu la cik nana upload, aku tag bagi semua orang tengok hahahahaha

6 comments:

Anonymous said...

as i can see,i comment on ur post...as u can see, plis reply my comment as u can see my comment...
as u can see,i also can see...dont stop see see me!!!hahahaha
as u can see,i sdg merepek 4u2c

L.I.F.E.1.2.3 said...

as you can see i done commenting on your comment. as you can see i dont see u in my screen as you can see oh wait i can see you laa on my lappy screen!

luvpinkja said...

hahahah. kesian. gilo dah mereka.
sedih aa kepok tadi tak kaler pink. aku tak makan pon dua2 tuh. aku makan yang kaya ori je. tu pun sebab pk nak alas perut. cool kan?

mohd Lamka said...

tuu dia, lepas nie hang mesti rindu giler kat Abg Ghan ko 2 kah3,,,,

Machohancur said...

as ican see....all of u very happy yea...hurm tahniah bleh mengaharungi segala onak duri...doakan aku pasni yea...aku nak bersama plak pas ni,,,hhihi

L.I.F.E.1.2.3 said...

luvpinkja:: pasneh xde chance dh ko nk merasa kepok siwid tu. cuti neh ak try wat kaler pink kt ko eh? hahaha

lamka:: rindu???no no no no hahaha

machohancur:: pasneh ank pulak la wey! gila p amik fyp ngn dia wtpa ntah hahahahaha semoga berjaya! insan yang cemerlang datang dari hati yg tenang dan perut yang...... :)