Wednesday, March 23, 2011

..::Selamat Tinggal Romeo::..

salam readers (bajet ada la kan orang baca), dah lama aku nak update blog tapi disebabkan masalah emosi yang bertimbun-timbun jadi aku simpan saja niat murni aku tu. plus shakila dah pun post pasal deodorant so lagi sekali aku mati akal. hahahaha alasan!

so this time aku nak cerita pasal En. Romeo. alaa biaq la...aku pun nak jugak hincik romeo~ tapi romeo neh takda la sampai panjat2 castle nak jumpa aku. hahahaha. encik ROMEO atau omputih panggil My Mr. Little Crush. he is getting far far away from me. huhuhu sedih laa. lepas neh tak jumpa dah la Mr Killer Smile (hamboi banyaknya nickname!!). sapa pulak la nak bertahkta di hati ini? senyap balik la fragile heart neh. takpa. no worries. this is way more better than being dumped by someone. at least aku dapat send him with my whole heart and pray that one day aku dapat jumpa dia balik.

oh yes baru perasan (buat-buat terkejut) this is my 100th post in this blog!!!! hahahaha padahal aku simpan je semua niat nak update post semata-mata 100th post neh. hahaha. sempena 100th post neh aku nak tulis benda baik-baik ja. positive post laa lebih kurang.

1- lately mood shopaholic datang dengan mendadak. so aku sempat shopping sling bag even
dalam hati sebenarnya nak cari blouse untuk dinner.

2- first time nak try beli baju online. berdebar sebab tak pernah try. selama neh dok tengok blogshop telan air liur saja sebab baju-baju yang depa jual semua saiz Shakila bererti saiz S!

3- mood berjalan pun semakin melonjak sebab dua minggu berturut-turut pergi trip. last week jalan penang. khamis neh nak jalan KL pulak. oh KLCC here I come!

4- InsyaAllah, kat KLCC nanti nak jumpa beton & farah dina. gila rindu insan-insan ini!

5- ok jangan nak marah, trip KL kali neh pun aku nak shopping sebab aku nak buktikan teori shopping dapat kuruskan badan! hahahaha

ok cukup la kot list yang takda kaitan apa-apa pun sebenarnya -.-" aku actually nak lelapkan mata tapi apakan daya tarikan nak update blog lebih kuat dari segala-galanya. hahahaha. padahal tajuk post dengan isi post tak banyak kaitan pun hahahahaha~

now its time to say bye-bye as my eyes say hi-hi. damn, i don't even know why i felt so tired today. maybe because of the rain? ohohoho sleepy sleepy right now. oyasumi minna!

3 comments:

Hzwan Hammad said...

haha..kuat ea shopg skrg ni. bgus2.

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahaha nk kuruskan badan senpai~

sambil mengaktifkan hormon2 'kempunan' sebab even ada sale tapi baju still mahal hahaha

Anonymous said...

woi,byk kali sebut nama aku...!!!
malu la nok...!!
hahaha...
"kau sgt kurus lps balik dr KLCC"
hahahahahahahaha