Friday, February 25, 2011

Too Many Things Too Count???

hahahaha ingat microbial ka nak too many to count, too few to count bagai? oit mana nak fikir pasal test yang Q up macam nak withdraw duit time gaji. omo trip class yang makin dekat. dua minggu straight kot! eh2 kejap....oh my, aqua dinner pun dah dekat! laa pendek jugak sebulan neh kan? -.-"

test yang tak sabar2 untuk dijawab:
1) ekonomi akuakultur
2) seafood safety and quality
3) second test seaweed [hopefully sejarah tak berulang!]

oh tiga ja pun test meknie. apa hampa ingat test tu masuk chapter 2-3 muka surat ja ka??? haishh. dah la tiap kali aku tengok nota ekonomi 2 baris dah menguap macam 2 tahun tak tidoq. makkk tak mau amik ekonomi dah pasneh!!!

mini project seaweed alhamdulillah dah siap PILIH. hahaha wey ingat suka2 ja ka nak buat mini project? neh pun aku pilih dari list yang Mr Gan bagi. tak kuasa aku nak perah otak bagai nak cari title. neh pun alhamdulillah sekali lagi maybe seminggu ja siap la project tu.

dinner oh dinner~ jangan gelak kuat2 @ pelan2 sebab this is my first time joining dinner course. ok last year tak dak duit tak dak baju cantik tak dak kerajinan sebenarnya. tapi bila tengok picture shakila yang cun2 dan santek masa dinner.....JEALOUS! hahahaha ok this year akhirnya aku dapat join gak. blluuekkk untuk sapa2 yang tak pergi this year sebab aku nak bolot semua makanan masuk perot tong drum yang aku sendiri pun tak pasti berapa kapasiti dia. hahahaha esok nak shopping ok!

trip this sem is the worse ever! awat? kenapa? why? purke? quando? eh silap tu bila -.-" sebab trip kali neh pi ari khamis balik jumaat. jalan kL dengan penang sekejap macam tu ja??? johor boleh pulak jalan sampai sabtu. haiipp2x babap satgi. abis kelas biotech sabtu malam tu ank nak tauk mana meknie??? waaaaa lupa lak ada kelas....Dr Asma....boleh la ponteng dua minggu....boleh la boleh laaaa~~

wey3x! sat nak tanya. best tak kalau pi trip ke sabah? sarawak ka? waaaa kalau duit banyak dah lama aku jalan sana. boleh jumpa azira busuk, boleh pi tengok orang utan, boleh pi tamu yang azira dok sebut2 dalam belog dia. bila duit nak banyak neh? hahahaha. esok nak beli tabung banyak2 lagi. satu untuk long trip vacation. satu untuk kasut marc jacob, satu untuk mini cooper and one untuk beg marc jacob sebab yang sekarang bakal diguna untuk baju dinner. *big sigh*

dah la....satgi lagi banyak aku merepek padan muka you all nak baca. eh2 ada ka yang baca? perasan lagi hahahahahahaha.

3 comments:

Machohancur said...

berangan banyak ngat nihhh

mR. sMiLe said...

mekni.. mekni... ish3x

L.I.F.E.1.2.3 said...

adam:: aku kawan ngn mat jenin nk wat camana lg??? hahaha

mery:: awat mery awat??? hahaha