Monday, November 22, 2010

this is my boss!

oh hari ini hari special untuk ana farhana (nama FB) atau nama sebenarnya Nurul Farhana Binti Othman.
kenapa aku nak tulis pasal mak cik neh dalam post aku kali neh?
jeng3x....rahsia! hahahaha

first time aku kenal si nurul neh masa minggu orentasi UMT.
malam first lepas kena divide into groups for LDK. disebabkan aku neh pemalu, just like previous post nurul yang tegur aku dulu.
dia tanya nama & dulu matrik mana. so, as far as i know that night she looks too matured with her age.
hahahahaha sorry la nurul!
kalau korang cakap kat aku nurul neh dah kawen pn aku percaya!
tapi aku nak state kt sini maksud matured tu bukan usia tapi gaya percakapan dia.
dia nampak sangat cool ya malam itu. hahahaha
so when the first time masuk kelas aku dh tak nampak si nurul neh.
mana nurul pergi?? no no....dia bukan tukar kelas or tukar course tapi bilangan pelajar dalam aku sangat la ramai
masa tu tak silap aku ada dalam about 100 students. for aquaculture course first year student. bapak banyak!
mana la aku nak nampak nurul kalo budak kelas dah macam tu ramai!!
tak pe2...masuk lab nanti mesti jumpa punya la mak cik tu.

dah masuk lab...ahaa tu dia nurul ku sayang! eh2 tak sayang lagi time neh hehehe
cess kerek (belagak + sombong) lak minah neh. did she still remember me?? hahaha bajet hot la sangat kn? rupa2 nya nurul neh kalau korang tak kenal dia betul2 memang macam bekeng bak kata orang ganu. kalau bahasa baku sombong. hahahaha...bila dah kenal sah korang penat duduk dgn dia. gelak memanjang! awet muda ok? nurul neh asal orang nogori tapi parents dia orang kedah. so memang kalau bergosip2 dgn aku she can speak kedah fluently jugak la.

walaupun nurul neh anak last tapi still dia tak terlalu manja macam yang orang selalu cakap: anak last MANJA!
dia sangat independent.
suka mengarah orang (hahaha pdan muka ko!)
suka makan pedas.
suka buat kerja sungguh2 tapi kadang2 last minute
seorang yang boleh diharap bab2 simpan rahsia (kn nurul?)
sangat tak tetap pendirian.
rajin.
malas.
hahahaha dah rajin pastu malas lak kn?
selalu masak kn untuk kitorang (thanks nurul!)<----sangat pandai memasak!
dia ada not so secret admire dan ramai yang dia admire kan. (paham x?)
suka ajak aku g pantai.
suka melalak kalau dulu lagu shahir af tu apa embun2?
she's a good listener.
dia aka layan je korang cakap even dia malas nk dengar. ;p
dia kadang2 boleh jd mcm mak2. tu yg aku cakap mcm orang dh kawen.


oh nurul tiba2 aku bluurr nak tulis apa pasal ko laa. so sapa2 yang nak tau pasal nurul neh....boleh la bertanya kepada cik cute miut a.k.a mekni (thats me!)
hahahaha apa la aku merepek tengah2 hari neh????

ok i'm done with it! *wink*

10 comments:

Hzwan Hammad said...

haha..eh, tp aku rs aku cm ad pesbuk kwan hg ni..hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

eh yaka????
hmmm...besa la FB neh bkn besaq mna pn hahahahaha

Anonymous said...

hakhakhak!!
nk promot makcik ni kt sapa???
nk wat kak ipaq bleh x???
(hahahahha)

Anonymous said...

bodo sokmo la..~

L.I.F.E.1.2.3 said...

sha: ngn abg sharil ka??? no no no...! xley...sengsara abg ank satgi hahahaha

anonymous: tolong la tulis nama nurul oi~ ko xyah blakon la ngn ak

Anonymous said...

eeii..baek bdak tu..leh wat menntu ni..sob3

L.I.F.E.1.2.3 said...

dh2 la nurul....kalo ley wat menantu nape nye ko ber 'sob3'???

azzakirat said...

ahahahah~ k0rg ni.. =]

serinditMERAH said...

xlame ag da bole makan nasi minyak..haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha.....

kirat: ntah nurul neh hehee

MERAH: bile?? esk??? dak maidam nk masak ke??? hahahaha