Saturday, February 20, 2010

cOnfiUsiNg??!!!!!

what happen to me???
kenapa aku still igt kt dia?? dh dkt 3 thn ak x contact dia. tiba2 boleh lak jmp kt facebook. what the hell is happening to me? ok lagi tu tp kenapa mesti dia tunjuk pic dia ngn awek dia?


menjadi-jadi lak skrg. aduss...kenapa la aku x leh nk behave neh? biar la dia nk bahagia. tp kenapa orang lain boleh bahagia but not me?? sedey la kalo mcm neh.


semua orang keliling aku tgh bahagia dgn org yang deorg syg. of course la aku happy bila deorg happy, tp dlm hati neh who knows? pedih to x? every single guys yg aku suka mst jd hak milik org lain.


mmg la kumbang bkn seekor, tp nnt nmpk mcm desprate sgt lak. ishh xmo la nmpk mcm tu.


i'm tyring to focus on studying, but it not last longer enough. what should i do then?


oh my Gucci! hahaha...live happily ever after je la. kn? kn? kn? hahahaha funny statement. dont you think so dear? hoping that this may might help me to boost up myself.


i'm gonna see my gurls~~ yiipee!!

that for now and sorry for this idiot story. ^__^

3 comments:

Hzwan Hammad said...

haha..pndai men putar belit ayt..haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha...ank neh malu lak ak. mna ak pputaq pn ayat 2 hahaha

Hzwan Hammad said...

haha..xpa2..aku fhm..hehe