Thursday, March 22, 2012

#6 Thursday Quote

"Sayangku jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu"
-Yuna, Terukir di Bintang-

rasa nak berjiwang-jiwang elak diri dari terus cuci mata dekat kedai alam maya (online shop). malam-malam buat apa meknie oi tak tidoq lagi neh? haishh esok jadi panda baru tau, jangan dok tanya pasaipa =.= well housemates aku ada yang dah lena dibuai mimpi, ada yang tengah soq (sahur), baru balik dari lab and ber'online' tengok gambar kelas yang classmate aku upload dekat facebook. aku pula dok seronok layan lagu Yuna, Terukir di Bintang tiba-tiba rasa sebak bila terbayang nanti dah tak jumpa pipi aku, housemates, classmates, jusmate eh eh silap kawan-kawan dari serata UMT. haaa dah la aku duduk jauh nun di pulau sana memang susah la kan mau jumpa sama depa ;( lepas grad nanti mesti ada yang sambung belajar lagi, ada yang dah start kerja or lazying at home cuti puas-puas before cari kerja. satu ja aku nak bagitau hampa semua bahawasanya aku akan sentiasa bawa kenangan aku selama kita sama-sama belajar dekat sini, Terengganu bumi terpanas buat malam ini. maybe kita akan jumpa lagi lepas neh or maybe kita akan berpisah. but no matter what happens, you guys make my life completes with smiles and tears. aahhh friends forever ala-ala S Club 7 boleh? hehehe


terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu~

No comments: