Thursday, February 16, 2012

Paniah Baq Hiang!

mood kedah aku tak hilang lagi harap maklum.

suhu Gong Badak, Kuala Terengganu ni makin hari makin menaik. ada tak student yang buat project on global warming? mai buat dekat terengganu sebagai one of your sample/target location. panas sampai aku rasa nak beli kolam mandi kanak-kanak ajak nurul, nisah, sha dengan syiqah berendam sekali. eh muat ka nak ajak ramai-ramai? =.= ok me alone pun dah rasa penuh kolam plastik tu! aku makan ais kriim pun rasa macam ais tu tak cukum ais. rasa suam ja (ok yang ni statement tipu nak mampus).

semalam dah tengok result exam sem lepas. Alhamdulillah.apa yang aku boleh kata result ini yang paling bagus pernah aku dapat. dah la aku amik subjek tambahan plus tarik subjek sem 6 lagi. 27 jam kredit tu jadi isu juga la sebab orang pakat tanya "banyak tu meknie, boleh bawak ka?" and yes aku kena jumpa dekan/timbalan dekan sebelum proceed amik 6 subjek sem 5 hari tu. ada satu ja subject yang slack sikit. overall memuaskan. ^__^

regarding on my final year project, semalam tak best sikit. aku rasa macam amik test lesen siap ada JPJ duduk observed aku punya kerja. a bit stress time tu. but since it just started aku boleh cakap its going smooth la. petang neh nak tengok bacteria yang kitorang culture semalam jadi ke tak. kalau tak aku rasa mau budak tu blame aku habis-habisan la after this. =.= 

so untuk naikkan balik semangat aku and turunkan suhu persekitaran meh aku sajikan few pics yang aku snap dengan meqsha semalam. ;p

every step we take together.
(taken by my new camera name; cikgayah! err not that Nikon =.=)

asam pedas parang. seni tak tulang aku susun keliling pinggan? ;p
(tu maknanya SEDAP!)

stalker CoOnEy_mEkNiE !

cik gayah and cik senah in da house!!

p/s: ok siap-siap nak pergi lab. nak beli ayaq teh kunduq sekotak. paniah sangat~

5 comments:

Anonymous said...

sekotak pung*** hg!hakhak.
berkotak-kotak x kata....pfuii

L.I.F.E.1.2.3 said...

sHaKiLa:: niat ja nak beli sekotak. last2 beli gak 2 kotak hahahaha

azzakirat said...

mekni makin emo la laa ni

Hzwan Hammad said...

beli kamera bru ke? leh ar snap sama2 pas ni. haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

kirat kush0wt:: emo emo elmo~ ;p

Hzwan Hammad:: haaaa malu laa senpai canon chokia ja. mana ley lawan dslr senpai~~