Sunday, January 15, 2012

Pictures Of The Year 2011 Contest

lamanya blog neh tak follow up dengan contest-contest kan? =.= bukannya busy sangat pun tapi malas nak blog jalan (blogwalking) ke blog-blog lain. loser. so ada la member aku tag dekat contest neh.

sila klik untuk info lanjut
 mula macam malas nak menjengok tapi bukak ja tuan empunya blog kan eh eh hensem la awak! nak join la! ok sila lempang meknie laju-laju! o.O memandangkan laptop aku neh dah berfungsi macam album gambar aku pun belek-belek setiap folder yang ada. hah jumpa! ada pun satu gambar yang paling aku suka! sebab apa? sebab its a very fun day spending your time with your friends! plus aku yang drive that day. hffttt hidung kembang kempis kembang kempis.

makanya aku mempertaruhkan gambar ini untuk contest
Pictures Of The Year 2011 Contest



bawang pink & bawang purple mencari 'ibu' si ikan kaloi atau ikan koi??

ok siap. done. sekarang mari kita senaraikan blogger lain. mana tau nasib deorang menang dalam contest neh kan? hehehe


so sekarang jom tweet-tweet mereka ini kabo ada contest gempak beb!!!! woottt woottt~~

8 comments:

Azira rahman said...

insyaALLAH..balik keje malam neh aku godek2 laptop carik gambo santek ea..hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

azira:: baik cik guardian~ ;)

Anonymous said...

naseb baek aku x amek gambaq neh weh!hak3

L.I.F.E.1.2.3 said...

sHaKiLa:: hahaha mula igt nk buh gambaq yg tarik pagar dengan ekpresi melampau tapi tup2 aku upload yg neh~ ;p

dAYaHnANoHa said...

abeh exam KOA tersayang nihhh aku join cntesyt nihh..hihihi

L.I.F.E.1.2.3 said...

dAYaHnANoHa:: join jgn tak join! ajak nana sekali hihihi

khai said...

nice one meknie
good luck yup!

L.I.F.E.1.2.3 said...

khai:: thank you! ^__^