Tuesday, November 22, 2011

Proposal's Presentation

hi seniors! hari neh hari ke-2 proposal presentation for final year project. me? aku esok baru present. lambat lagi kan? nervous? haruslah bertambah sebab kita dah tengok ramai classmate aku present. ada yang smooth ada yang kena hentam dengan lecturer. bukan la kena hentam tapi bila kau dah nervous tahap mega soalan senang pun kau nampak complicated. yesterday quite ok la. lecturer yang selalu tanya just Dr Hii, Dr Asma, Dr Safiah or Dr Nadhirah. today's panels quite mencabar. ada Dr Ulfah, Dr Danish (yang neh ok ja kot) but now ada Dr Siti Aisyah! remember subject seaweed cultivation aku last sem? yup, ini la lecturer yang aku tak boleh predict. dia jadi panel pun sebab ada student FYP dia (nana, adam, dila). tiga orang tu tegar gila amik Dr Siti jadi supervisor diorang. not me! tadi umairah dah kena 'attack' pergh dasyat gak la kalau aku. suara dah la lantang mau nangis aku jadi umairah. hahaha sekarang turn azri. ok aku nak tunggu apa jadi kat azri jap lagi hahaha.

cuaca hujan seakan tau ja perasaan students. tak menentu. takut. cuak. nervous. tapi dah habis present terus senyum siap gelak-gelak kuat lagi. =.= aku lambat lagi nak alami semua tu. huhuhu. suasana bilik perbincangan dah macam dalam cyber cafe (nurul & sarah et al., 2011). semua students busy check slides, tambah info-info baru before presenting their proposal. oh ya azri pun kena point out sekarang sebab tajuk dia macam buat separuh ja as student master yang akan buat identify part. kesian kau azri! mintak-mintak everything goes smoothly for me tomorrow~

p/s: thanked God Dr Siti & Dr Hii tak ada as panel for tomorrow's slot! ;)

4 comments:

dAYaHnANoHa said...

haaaa..mngate sv aku~~

L.I.F.E.1.2.3 said...

dAYaHnANoHa:: hahahaha sv kau bkn Dr Siti kn? ;p

dAYaHnANoHa said...

mmg arr bkn dr.siti.......tp dr yg paling hensem di FASM....ahhahahaa

L.I.F.E.1.2.3 said...

dAYaHnANoHa:: Dr Hii???