Wednesday, November 9, 2011

Oh Cuti~~

cuti yang sepatutnya diisi dengan segala kerja-kerja telah digunakan dengan sebaik mungkin bersama keluarga. hahaha. pasneh susah dah nak balik rumah, so baik aku enjoy cuti neh baik-baik. first thing first selamat berkorban bagi yang menjalani ibadah korban (hari neh last kan?) but for me aku dah berkorban, ya aku dah mengorbankan msa untuk aku rewrite proposal aku dengan makan dan makan dan makan daging korban dengan lahapnya (burpp...alhamdulillah ^^,) besar tak pengorbanan aku? pengorbanan tu tak besar mana pun membesarkan badan ja lebih hahahaha.

raya neh tak meriah mana pun, dah tua kot? mak pun masak rendang dengan pulut sikit, na ja yng masak laksa. saja nak try dia kata but it end up good =) tahniah mekna! mak tak bagi masak banyak-banyak sebab takut tak habis nanti.

so here comes the sad part. hari neh tamat sudah riwayat kucing rumah aku. nama dia hitam. hari tu dia kena gigit dengan bapak dia sendiri, teruk betul bapak dia tu! orang cakap kucing gigit tu ada racun? bisa? entah la betul ka tak. tapi dia kena gigit before raya puasa lagi. teruk juga injured. tapi sekarang dia dah tak sakit lagi. dia dah selamat disemadikan oleh aku, aah dengan tokwan aku. korek depan rumah ja, senang nak ziarah nanti. ulis dengan aiman pi sekolah. balik satgi boleh la ziarah kubur kucing tu. kesian aku tengok adik kucing tu. dia tunggu ja depan sangkar adik dia. mesti dia sedih kan? T_T

sekarang tengah tunggu feri meksha dengan nisah sampai. esok nak pi lawat kilang gamat untuk assignment pemprosesan produk akuatik. saja aku amik kilang gamat tu, pak cik aku ada kat sana senang nak pi melawat ;p so just wait for any update about that assignment. tu pun kalau rajin nak taip hahahaha.

No comments: