Monday, October 31, 2011

I Heart You~~

hahaha baru berazam nak menjarangkan diri untuk update blog, main fb or even twitter. ya saya nak buktikan sehari tanpa mereka-mereka hidup saya tetap macam biasa. puuii. tipu belaka.

sejak dua menjak neh, housemate aku asyik cakap "lagi dua bulan meknie dah 23" =_____= oh yaka? benarkah wahai teman? aku rasa macam next year umur aku baru 19. ala-ala shuwit naintin apakejadah dah bunyi macam siam neh??? ahah! aku perlu lebih matang! eh tiba-tiba terbuka satu blog with a picture of mine with the owner of that blog. with a caption "28 jun 2009". rasa-rasa korang dapat tak agak hari apakah itu? its the beginning of our journey. aku dan dia. :`) wah dah 800 hari aku kenal dia. even aku dengan dia sangat berbeza tapi Alhamdulillah, ikatan antara aku dengan dia still utuh. gaduh la macam mana pun, merajuk ka, jeling ka amin ya Allah amin...there is always smile between us. 

bukan senang nak jumpa the other half of you. bukan boleh beli pun dekat Mydin or Hock Kee Seng. time Mega Sale lagi la susah nak jumpa. tapi once dah jumpa susah nak lupa. dia dah macam bayang-bayang aku even saiz kami SANGAT BERBEZA. dia la tempat aku luah perasaan, someone that you only trusted and the best person to play gossip girl with. hahahaha tak percaya? tanya la si dia. ^___^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Happy 856th Day Shakila! 


No comments: