Sunday, September 4, 2011

This Is Happy Ending!

penat ya sangat penat tapi puas hati~ why?
1. dapat jumpa balik kawan-kawan especially yang dah bertahun tak jumpa.yup i think the last time jumpa masa ambil result SPM.
2. saya dapat jumpa gegurl saya! oh hepi banget sih! rasa enjoy ja even the sun is striking out. yes gegurl saya ialah KEKITA.
3. dapat beraya dekat rumah mira! hehehe siap merempit lagi pi rumah dia. dapat minum ribena pulak tu, kelas kau jah!
4. dapat tidur rumah gegurl baik saya, azira rahman. ya dah bertahun tak jumpa bantal busuk merah dia akhirnya bersua kembali kita! hai cik bantal busuk merah!
5. dapat pergi mini pc fair. dapat headphone baru yeay!
6. window shopping yang mengurangkan wang. hahaha jumpa juga akhirnya hair mask. terima kasih elianto and azira

moral of the story:
-don't judge a book by its cover, judge it by its synopsis.
-bagi la segala kasut or sandal cantik dan mahal kat aku, lastly the best choice is selipar jepun sahaja. simple dan selesa.
-kalau nak betul-betul window shopping sila bawa kad pengenalan dan lesen memandu sahaja.

2 comments:

Azira rahman said...

ha..moral of da story yang last tu betul sesangat..kalo nk window shoping bawak ic dengan lesen je..

lagi 1 jangan shoping dgn aku..haha~apa yang aku beli ank wajib beli gak..hahah~aku tamau duit aku habis sorang2.haha keji x?

neway mekni, tq stay umah aku..happy sangat

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahaha tu la kalau tak licin ja purse aku satgi. cara ank shopping mmg keji!! hahaha tapi xpa bkn selalu jmp ;p welcome ^____^ me too!