Thursday, September 8, 2011

Kemalasan Ditahap Kritikal!

oh saya terasa sangat lah malas! ya sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat MALAS!
1-malas nak bangun dari katil
2-malas nak cari beg balik kampung
3-malas nak kemas baju
4-malas nak cari beg tambahan untuk baju
5-malas nak cari bekas untuk kuih raya
6-malas nak simpan kuih raya dalam beg
7-malas nak pergi alor star sekali lagi
8-malas nak naik bas
9-malas nak balik terengganu
10-malas nak balik UMT
11-malas nak fikir pasal hostel/rumah sewa
12-malas nak ke kelas
13-malasnya saya!

main point---> malas nak masuk kelas balik huhuhu
ok saya dah rindu nak merempit dengan KBM 4652! itu satu-satunya sebab saya kena balik terengganu. selamat tinggal romeoku rumahku, selamat tinggal pulauku, selamat tinggal semua. aku terpaksa meneruskan sesi perantauanku. ok fine dah merapu merepek. jom kita kemas beg nak balik kampus!

::mood: sedang mencari mood untuk mengemas barang::

6 comments:

Ilham Liyana said...

samaaaa!!! malas jugakkk!

L.I.F.E.1.2.3 said...

so kesimpulannya tak yah kemas! hahaha

Azira rahman said...

saya cuti sampai bila2
lalalala~~

L.I.F.E.1.2.3 said...

ngeng ank azira! ok mai la melawat aku kt ganu nnt! ngeeee ;D

Fazzira said...

sy pun malas gak..malas nak study untuk exam..hu3 T_T

L.I.F.E.1.2.3 said...

sekarang---> malas ke kelas hahaha