Tuesday, August 23, 2011

Yuhuu Updates!

yeah...sudah lama tidak menghapdet. kalau tidak hari-hari nak hapdet. hahaha well banyak benda dah berlalu nak cerita pun macam dah basi. eh mana basi lagi la! hehehehe

well disebabkan tangan pengkaq non-talent ini nak try buat kuih raya bajet-bajet raya nanti tak payah la nak beli kuih lagi dah. cubaan kali ke-2 kuih semperit/samprit/dahlia kini masih lagi dalam kategori gagal. hahaha sebab apa? rasa kuih tu still ada tapi bak kata judges kat rumah aku "kenapa kuih samprit neh rasa macam kuih bangkit?" -.-" oh ya aku sengaja nak bagi rasa kuih bangkit sebab lepas makan ja kuih tu sah korang tak mengantuk. rasa macam baru bangkit(bangun) dari tidoq. hahahaha....waaaaaaa bila nak jadi kuih raya neh???

last-last hari sabtu lepas mak ajak pergi kedai Saleha Bakeri beli kuih raya. hahahaha mak cakap tunggu kuih nak menjadi lama sangat. nak bagi kat jiran-jiran macam mana? padahal hari tu beriya cakap tak payah beli kuih untuk sedara kat KL sebab aku nak buat sendiri. hahahaha janji-janji kosong~

next, life must go on dear. teet..teet..amboi sapa pulak mesej aku di siang hari neh? dah lama kot enset tu senyap. ingat dah rosak. member lama ya sangat lama ajak keluar. ada ex-classmate datang pulau. jom la jalan-jalan sambil berbuka puasa sekali. hhmmmm nak pergi ka tak? ikutkan hati malas nak keluar. tapi kesian pulak biar tetamu datang ke pulau tak bersapa. lagipun dah lama sangat tak jumpa. even aku tak la rapat sangat dengan dia tapi its been 11 years tak jumpa. serba salah menerjah di kotak hati. *wahh ayat kau mek klass jah!* last-last join juga la. campur aku kami bertiga ja. hahahaha serious wey aku jadi a bit kekok and awkward! yela tak penah-penah bersembang 11 tahun kau tiba-tiba jumpa balik. nasib laaa dia jenis peramah! eh eh dia pulak, nama member aku Fatini ditemani driver aku Aqilah *sesuka hati ja driver aku*. so  dah nama pun petang baru nak keluar kitorang terus tempah for Iftar kat Jai and pergi loose up the awkward between us dengan pusing-pusing bazaar and snap plus updates bout ourselves kat playground terkemuka langkawi hahaha.

aku tak tahu nak upload pic yang mana satu sebab aku suka semua pic. ok dah merasa camera mahai noh! hahaha credit all pictures to tuan empunya camera Cik Fatini and co-photographer Cik Aqilah. aku? tukang posing ja la hahahaha!

maaf malas nak upload banyak-banyak hehe


neh favourite pics aku. thanks tini! cantiknya aku~
::HAHAHAHAHAHA::

sepanjang mini gathering tu aku nak specially thanks to fatini sebab belanja kitorang hahaha and aqilah sebab jemput i mean betul-betul jemput and hantar aku balik that day. its such a fun day even just a few hours together hehehe next time kita gather ramai-ramai ok? oh tak sabar nak tunggu reU a.k.a jamuan raya smakians plak! nak jumpa gegurl i yang dah lama tak bergosip and tangkap pic bersama. can't wait! ^0^

8 comments:

Ilham Liyana said...

haha! qilah ajak aku. tapi aku segan gila! sbb aku xkenai fatini. hahahaha. segan mcm bagan! tgk2 gambaq ni rasa rugi plak. huaaa kalo dak bleh jumpa ang ngan qilah. huaaa. stress di situ.

Ilham Liyana said...
This comment has been removed by the author.
L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha tu la.mula tu qilah abaq dia ajak ank skali tup2 masa dia mai xnmpk plak hehehe.ak pn takat kenai ja wey mana penah sembang pn ngn fatini tu. gila segan mula2.mesti ank jeles gambar ak cantik kn kn kn? ;D hahaha

Ilham Liyana said...

hahahahaha cehs. jeles le sangetttt. ekekeke. jom ah kita 3 kuaq plak. tadak la aku segan. sbb smua kenai. bleh dok huha huha. wakaka.

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha p mna? men bowling jom? leh huha huha deraih cket hahahaha

Anonymous said...

bak pandangan org langkawi "mcm jakun aku tgk"
hahaha...well,bonda aku anggun gitu!!!

L.I.F.E.1.2.3 said...

neh la sebab bonda sayang anakanda lebih dari anakanda tiri bonda sorang tu! hahahaha ^0^

Ilham Liyana said...

JOMMMMMM!!!