Sunday, August 28, 2011

One Happy Family Complete!


jajang! *oh gediknya nak tulis ala-ala korea* hahaha well this is some of the souvenirs from korea yang my brother bought for us. oh tak tu barang free yang dia dapat sebab dia boleh speaks in japanese so that korean impressed then gave my brother like a bunch of face masks and cream kot from baviphat. nasib baik ada gambar FT Island kalau tak mesti aku jual mahal dengan face mask tu hahaha. me and aah dapat keychain and those stuff ja but mekna dapat benda yang dia idam-idam sejak dari sekolah rendah; tamagotchi. hahahaha rasa lawak pun ada sebab dah besar-besar macam ni baru boleh main tamagotchi tu. well at least dapat juga dia benda yang dah lama dia mengidam. as for me orang dah bagi ambil je la kan? dah la satu pek. bersyukur meknie! padahal jealous sebab tak boleh ikut my brother pi korea. >__< biwoo!!! boleh pulak dia tag aku kat gambar korea dia. heh takpa ada ubi ada batas, ada cangkul aku kebas semua ubi batas!!! apa-apa pun komawo oppa sebab bagi ole-ole dari korea. saranghae chua hae oppa! hahaha

oh lupa-lupa, hari jumaat lepas buat mini gather dengan cik yanasensei and qilah tapi maaf. ada satu ja pic bersama yang aku ada, yang lain ada dekat both of them. so nanti bila dah dapat picture semua baru aku upload kat sini ok? at last dapat juga berhuha-huha sambil main bowling. walaupun aku tak la champion that day saja nak bagi cik driver and cik ilham menang, baru ada sweet memories! hahahaha toksah nak cover banyak-banyak meknie. tangan tu memang tak dak bakat main bowling. boleh buat pukul telur dengan tepung ja hahahahaha. well its end with a smile again. iftar with aqilah's family at Jai again. sedap. ilham dok sebut phat phet...phat phet..phat phet...sampai aku mimpi makan phat phet malam tu hahaha. penangan! so before that sorry for these picutres. aku memang tak suka camera neh sebab tak habis explore lagi so picture low quality. -.-" bianne~

me and miss yanasensei
::ala-ala bergambar dengan blogger gitu ^0^::

cik ilham dengan aqilah a.k.a our driver
::tanpa beliau tak mungkin kami dapat window shopping kat behai::

so majlis tamat bila perut masing-masing dah ketat and buncit. hehehe aqilah balik with her family while me and ilham dijemput oleh my little sister. so balik ja terus rasa sakit-sakit badan. pinggang tak payah cakap la lenguh tak tau nak habaq. dari pagi sampai malam berjalan jadi macam tu la. esok paginya bangun buat kuih raya. biskut hentam keromo sebab tiba-tiba chocolate tak cukup. hahaha selalu macam neh! tapi alhamdulillah it turns out well. so raya neh first time bagi kuih raya buatan sendiri untuk sedara. bangga sat. hahahaha

ok hujan tak mau berhenti. tapi jari-jari neh dah nak berhenti. till next time peeps. adios amigo!

4 comments:

Azira rahman said...

cee....nak jugak mekni......
nak..........jelez ni

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha nak apa wey?

Ilham Liyana said...

pehhh mask FT Island siottt! arghhh nak satuuu!!!! hahahaha. mokalo aku kaaa, xguna dah la mask tu weyy. simpan sampai ke sudah. hahaha.

p.s: phat phat phat..phet.. kekeke.. syiokk main bowling! nnti jom hang out sama lagi. mai beraya umah aku weh! haha *kena ajak qilah, sbb dia driver. teehee. :P*

L.I.F.E.1.2.3 said...

yanasensei:: dah guna dah face mask, aiman suh pakai jugak2. hahaha. hang out? ON! hehehe aku memang nk p umah ank....nak tgk jon di alam nyata hahaha!