Friday, July 1, 2011

Berat Hati 500 KG

pejam celik pejam celik....dah 7 minggu aku kat Bandar Diraja Perak, Kuala Kangsar. minggu depan adalah minggu terakhir aku kat sini. semua kenangan baik dan buruk aku kat sini akan aku simpan kemas dalam hati ini. berat je hati neh nak tinggalkan semua orang dekat sini. Housemate; anis and rozie (plus with her new bf), Staffs PIHE yang sangat-sangat sporting and caring, Nora and her kittens. oh rasa macam ada swimming pool ja kat kelopak mata neh. ishh

selama aku dekat sini, makan minum aku memang sangat terjaga. tak sempat nak berlapar. ada ja orang belanja makan. walau kerja penat sekali pun mesti terasa puas hati and it ends with laughs and jokes around us. terasa sangat sekejap 56 hari tu. >.< kenapa aku rasa macam susah je nak tinggalkan pekan kecik neh. haishh. budak-budak praktikal yang hari-hari ada ja cerita deorang. tapi deorang boleh je aku nak jumpa kat UMT. lepas neh takde dah istilah "penat a kerja ari neh, cuci kolam transfer ikan" dalam kamus aku untuk setahun akan datang. hehehe lepas grad nanti ada la balik istilah tu hahahaha.

hoi meknie apa neh entry lembik-lembik??? lantak la wei korang nak cakap aku apa. yang penting aku rasa berat hati nak tinggalkan kuala kangsar neh. pasneh takde dah tok ki aku (En Halim), kucing kesayangan sebab sebelum neh aku tak suka gila kucing tapi Nora lain dia manja gila dengan aku (erkk perasan hahaha). takde dah orang nak belanja aku (En Aliah, En Ramli, En Asrani, En Nazri, Abg Lin, Epul wow baru aku sedar ramai ;p) takde dah orang nak aku nak usik mengusik and perli mengata hahahaha. owh aku dah mula rindu!!

adios amigos~

No comments: