Tuesday, July 12, 2011

Anda Sudah Lulus!

Hoyeah hoyeah!!! aku dah boleh bawak kereta sorang-sorang! tak payah ada instruktor bagai macam encik JPJ bagi arahan ''hey brek depan tu kan ada kereta!" "oi tengok a belakang dulu kalau nak potong kereta!" oh happy tak tau nak kata padahal aku drive dari rumah ke pekan kuah and fetched aiman kat tadika dia ja pun -.-" tapi still aku dah boleh drive kereta yeay yeay dah boleh drive kereta yeay yeay!!! esok jom jenjalan lagi meknie~~

p/s: masa aku ambil aiman dari tadika, aku suggest dia pergi tadika dengan aku ja esok tapi dengan muka cuak dia cakap dia nak pergi dengan abah aku -____-"

4 comments:

Hzwan Hammad said...

aku ni dah lma xbw kereta nt mst cuak bila nk bw kereta. haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahahaha tau tak pa. ak dah la xpenah drive keta sejak ada lesen! -.-" nek moto ja selama neh huuuu~

NNisa said...

takpa.
driver kan ade.
hehehehe :)

L.I.F.E.1.2.3 said...

NNisa:: driver pnya klas dh start skrg so cuti neh mmg sayalah drivernya! -.-"