Monday, June 13, 2011

Practical:: Its Play Time!!!


neh aku compile pictures time practical


neh pulak pictures of me time gila duduk rumah sorang-sorang on weekend.

aku pun tak tau tujuan asal aku update blog neh hari ni. haish mind confusion time lunch break neh. well hari neh En Ramli belanja me rebus and all I can say is SODAP!!! sampai dia sempat perli aku "makan sampai abis yani...?" -.-" dah En Ramli belanja mesti la saya makan sampai habis. hahahaha. esok aku dengan kak syuhada nak pergi pekan karai lagi. hoh boleh beli peneram! weeee ok la nak masuk kerja balik. adios migos!

4 comments:

farahin nasir said...

owh man.. da pndai hana tajima dah.. aku pun nak try la jugak camni.. bakpe org laen pkai nampak cunnnn jer.. huishh.. jelezz.. :)

SEMUA BOLEH BACA, YANG TAKDE TERUNA N DARA PUN BOLEH!

L.I.F.E.1.2.3 said...

hahaha tu bukan hana tajima dh jd nana jajima dh! xjd pn heh pain oii~ hahahaha try jgn x try!

luvpinkja said...

penarammmmm ! aku nak yg kat kedai jeruk pak ali tu weh. ngidam -_____-

eh. eh. meknie tajima dah sekarang. cute weh. nampak muda !

L.I.F.E.1.2.3 said...

haah...yg kt tmp jeruk tu sodap sampai nak gigit2 jari~~ td kedai peneramm tu tak bukak!!!

well2 ak rasa xyah pakai tajima pn muda auuww sbb td apek moto tu tny aku bru blk skolah ke? hahaha btw thankz pinkie! ;)