Sunday, June 12, 2011

Pekan Karai a.k.a Pekan Zombie Kampung Pisang!

well happy hati neh at last dapat jugak jejak kaki ke kampung pisang dalam cerita mamat khalid. ok fine suka hati korang la nak cakap apa tapi aku seronok dapat tau pasar karai tu tempat deorang berlakon scene awie kena kejar dek zombie dalam cerita zombie kampung pisang. hahahaha pasneh aku nak cari warung pak jabit plak. thehehehe

so neh ada la sikit-sikit picture kat pekan karai. aku pergi pekan karai neh pun sebab teman kak syuhada, puan siti and marry pergi pasar sehari. best gak pasar kat sana. macam pasar malam tapi banyak barang deorang jual. bukan makanan je, ada barang kemas, barang basah, barang antik, pakaian, pokok bunga and yes there are lots of food stalls yang full with people in there. kak syuhada and marry beli rojak *pasembur* aku tak pulak rasa tapi tengok kuah de perghh mengancam kot! nanti aku nak try laa.

ada gak pic puan siti *baju kurung*  hehehe

see ada jual pokok~ 

 yang neh nak cakap barang rare pun boleh, sikit-sikit laa

 hah marry, you tunggu rojak punya picture uploaded! ;)

ini la Pekan Karai. kecik je.

ok la ini je aku nak tulis. entah kenapa tiba-tiba tangan neh semacam je. tak reti nak mengarang ayat. tunggang langgang je ayat aku. huhuhu. tak pe la, nanti aku tulis best-best sikit eh. oh ya, semalam punya game terengganu menang! peteh ganu peteh! hahaha adios amigos~

No comments: