Friday, April 22, 2011

Gambar Pasport Kegemilangan!

salam hari jumaat yang panas terik di kg. gong badak, kuala terengganu, terengganu. hambik kau panjang alamat umah aku! wey panas-panas neh sodap jugak kalau nak melantak ais kepal 2-3 mangkuk. hahahaha ais kacang oo ais kacang~~

berbalik kepada tajuk sebenar. aku nak bertanya dan ya aku perlukan jawapan jujur ikhlas dari anda sekalian. soalannya berbunyi begini:
soalan 1:: "adakah anda sedang pernah bercinta?"
sila jawab soalan seterusnya jikalau anda sedang pernah bercinta.
soalan 2:: "adakah anda ada pernah menyimpan gambar pasport pasangan anda di dalam dompet?"
soalan seterusnya hanya boleh dijawab sekiranya anda menjawab YA untuk soalan di atas.
soalan 3:: "kenapa mesti gambar pasport? kenapa bukan gambar biasa yang berukuran pasport? kenapa mesti gambar latar belakang biru@putih@merah? kenapa? kenapa? kenapa?"

soalan neh berlengar-legar di mindaku tadi lepas housemate aku wanie cakap gambar bf dia pun gambar pasport ada dalam dompet. so aku musykil...kenapa mesti gambar skema magma pasport???? and why must you guys put it in your wallet or purse???

ce cuba korang bagitau aku sikit....?

neh aku sisipkan contoh-contoh gambar pasport kalo korang tak macam mana gambar tu.

miss jelita hahaha XD
en buah epal oren

en macho HANCOQQ

hincik SENYUM :)

cik kawasan pink

p/s: jangan marah ye kawan-kawan....saja nak letak gambar korang. nanti-nanti rindu buka je blog neh
hahahahahaha~

::gadis di dalam dilema::

9 comments:

mR. sMiLe said...

seb baek jawaban ak nO.. so xyah bg pendapat la kan... hak3x

mohd Lamka said...

tu semua agenda jew, letak kat dompet, pastu letak kt poket kt bontot= membontot kah2,,,,

L.I.F.E.1.2.3 said...

en senyum:: alaa mery demi ank ak dh tukar soklan tu haa haa cepat2 jawab!

lamka:: memang sume tu agenda ja~~ hahaha membontoti gambar makwe ku~

Machohancur said...

hahahaha.....mujuq hensem....hahah

mR. sMiLe said...

maintain gak jawapan aku,... hak3x
~saya kunci jawapan saye.. ~

mohd Lamka said...

dok pakat2 bontot membontoti gambaq-gambaq pasangan hampa

L.I.F.E.1.2.3 said...

machohancoq:: mujoq~~

mery:: kunci pakai pedal ayam ke?

lamka:: hahahaha

Hzwan Hammad said...

nice. nsb bek x ltak gmbr pasport aku. haha

L.I.F.E.1.2.3 said...

hzwan:: senpai, xjmp senpai pny pic kalo x mst ad nya lam post neh hahaha