Monday, February 14, 2011

Kak Limah oOoOo Kak Limah~

usop...pengaruh besar dalam citer neh XD

bukak je FB terus aku nampak picture kat atas tu. budak2 aqua neh dah gelong. abis sume benda dalam citer kak limah tu deorang tiru. mende yang deorang tiru? cakap dulu "ce citer ce citer" baru aku story.....hahahahaha

semenjak dua menjak neh, setelah ramai budak2 aqua tengok citer hantu kak limah balik rumah, semua dah jadi usop! budak2 MAIDAM, dila lagi2 laa. dah la memang gelong dah budak2 tu. aku rasa kalo dila yang jadi usop lagi best! tapi usop neh gigi besi laa hahahaha sori dila~


sapa tak tengok lagi citer neh? mamat khalid the best laa!

citer hantu kak limah neh tak la takot pun. setakat nyanyi "enjet2 semut sape sakit naik atas..." je angker de. yang lain lawak je yop! xde nye ko takot nak ke jamban malam2 nanti. hahahaha.

neh la hantu kak limah~

antara dialog2 yang sering digunakan oleh budak2 aqua adalah:
1- ce citer ce citer
2- kite bako je kite bako je!
3- sila angkat tangan macam saya *sambil tangan diliuk-liukkan*
4- wheelchar


kite bako je...kite bako je....!

hahahahaha budak2 aqua memang the best! sempoi + gile2 + havoc + sepoting habiss laa! kenapa aku tulis post neh? sume salah dila. sapa suh dia nyanyi lagu epi besday sambil liuk2 tangan macam usop kt zul tadi???? tak abis2 cakap "kite bako je...kite bako je...". naik gile aku duduk dekat minah sorang tu. -.-"

5 comments:

Munir said...

pa ang ckp?

budak maidam gelong!!!!?????

L.I.F.E.1.2.3 said...

gelang si paku gelang~
hahahahahaha ank laa!!!!

mR. sMiLe said...

bab y dak-dak maidam tuh x tepat kat... hahaha
part dila tuh maybe betol la... hahaha

L.I.F.E.1.2.3 said...

sama ja ank ngn dila tu mery oi!

Anonymous said...

ape la yg lawak sgt citer tuh...
aku x paham lah hampa nih,mcm x penah tgk citer lawak...