Saturday, January 1, 2011

new year NEW year NEW YEAR!!!

why? it is too late to wish happy new year? suka ati aku la! hahahaha. lately macam tak ada mood nak tulis blog. satu keajaiban telah berlaku ye o.O maybe bila dah sampai bumi yang selalu hujan neh baru ada feel nak karang kot? hahahaha

hep2 hooray! i'm already 22 bebeh! hah? tak percaya? hahaha selalunya orang mesti cakap alamak tahun neh aku makin tua la! tapi azam baru aku tahun neh adalah untuk berubah menjadi lebih matang. agak2 korang ada tak buku rujukan untuk lebih matang? -.-"

well yesterday ended with a big BIG smile on my face. thanks to all of them yang sudi temani orang tua ini. hahaha. its gonna be your turn sooner or later guys! ^__^ well last night akhirnya berjaya jugak kitorang pergi ke pulau duyung setelah setahun lebih stay kat ganu neh. syahira, aku dh p pulau duyung!!! hahahaha. nothing much there tapi its really great if you spend it with your loves one. kan makcik2 sekalian??? hehehehe

ok blank dah idea. takpa, aku nak gerak ke klas. ada sapa2 nak ikot? takde? pemalas!!! hahaha. hepi new year everyone! ^__^

No comments: