Wednesday, November 3, 2010

FINAL dh dekat....

salam,
makin dekat ngn exam makin kemaruk lak nk meronggeng ngn member -_-" apa nak jadi ngn aku neh???
semalam, dengan alasan nak beli tiket balik raya haji, aku, sha, nurul, sara & jeng jeng jeng ahli baru ronggeng AZRI hahahahaha.....sangat la kebengongan sebab nak meramaikan ahli jemaah so that duit sewa kereta dapat dikurangkan. azri neh boleh dikategorikan sebagai budak yang agak skema lam kelas aku masa mula2 kenal dia but then he's not that nerd!!! maaf kan aku azri~

perjalanan dimulakan dengan membeli tiket bas: SP BUMI rm55 utk VIP seat ke Alor Star.
*agak2 kalau aku pakai safi rania gold dapat x harga warga emas???*

selesai beli tiket, kena isi perut lak. dah macam bunyi keroncong untuk ana dah senah oii~
nak makan kena cari port baik2 so kitorang berkelah kt tepi pantai batu buruk. kepada isma and midah maafkan aku lupa nak jemput join sebab lapaq sangat time tu hahahahaha...nanti kita date ok? tengah sedap2 makan ternampak lak sepasang kekasih yang dari jauh macam ku kenal tapi di mana ya? ahaaa budak klas aku rupanya! hahahahaha kantoi....!

dah kenyang mana mau pigi daa....shopping la! wah sangat shopaholic ya aku ketika itu nasib baik duit tak banyak kalau tak abis satu giant aku borong (kat sini ada mydin n giant je). nak wat camna dah lama x keluar meronggeng2 neh. i got my first shawl *wink*

habis ja shopping apa lagi jom ber lalalalalalala~
lepas la jugak kempunan si nurul nak pegang mic. dah jadi justin biebir lak mak cik tu. hahahaha

macam biasa maghrib ditunaikan di masjid kristal yang sangat colourful di malam hari. satu hari jalan memang sangat masyuk! cuaca lak ok laa...cerah n hujan la kejap time maghrib tu, yela kt sini hari2 hujan. overall terima kasih kepada supirku sayang sara bersama co-pilot; supirman (azri) dah bawak ronda2 KT and nurul plus sha sebab menceriakan hidup aku semalam. ok sekarang back to STUDY!!! ;p  

4 comments:

geunma said...

waaaaaaaaa.....dtg x gtau..majok2...hahaha

L.I.F.E.1.2.3 said...

alalalalaa..isma, aku siyes lupa time tu
nnt kalo ak ronggeng lagi aku jemput ank. hehehehe ajak misi midah skali~

Machohancur said...

saya bebrapa persoalan
1-siapakah couple yg anda jmpa di pantai tu?
2-bagaimanakah azri bleh terjebak dalm kancah kumpulan korng ni?...hhihihi

L.I.F.E.1.2.3 said...

adam:: neh jawapan tuk soklan2 cepucemas ank
1) housemate laa wat2 xto lak ai~
2) de mula terjebak disebabkan de
xdak ciri2 seorg yg suka mkn byk
dan azri sgt rawk beb! haha