Monday, October 18, 2010

Cinta Yang Dipaksa

waahhhh....next year dh kna wat LI (latihan industrial) aka praktikal time bebeh! alaa x syok x syok x syok! sebab apa? sebab aku nk sangat wat praktikal on ornament fish tp kawan aku ajak wat praktikal udang putih -_-" atas alasan dpt elaun....wa x layan la elaun2 neh, wa nk ilmu ja. huhuhu

dari masuk UMT, aku dh cuba fikir benda apa yang aku nk buat bila dh abis study nnt. and yes, this year aku berkobar-kobar nk wat pasal ikan hiasan. kenapa? sebab ikan hiasan cantik~ ada ikan nemo (clownfish), ada dowry (blue tang fish), ada butterfly carp...oh sungguh banyak ikan hiasan yang cantik2. aku teringin nak buat final projek on ornament fish!!!

tapi apakan daya. kalo nk pg tmp praktikal ikan hiasan sorg2 mcm x best lak. kn kn kn? alaa...terpaksa menyemai cinta terhadap udang putih....i hate outdoor culture! T_T

2 comments:

Hzwan Hammad said...

ala, kalu dh minat sorg2 pn nt jd besh la..jgn la ikut kawan kalu xsk..bek hg pk elok2..

L.I.F.E.1.2.3 said...

huhuhuhu....masih dlm pertimbangan. doakan aku dpt tukaq tmp praktikal ;p